קובי בראיינט נהרג בהתרסקות מסוק

דיווחים בארצות הברית טוענים שכוכב העבר של הלייקרס ואחד השחקנים הגדולים בתולדות ה-NBA נהרג בהתרסקות מסוק יחד עם אחת הבנות שלו. כפי הנראה אש פרצה במסוק והוא התרסק בהרים. היה בן 41 במותו

על פי הדיווחים המטוס שלו עלה באש והתרסק לאחר מכן על הקרקע. על פי אותם דיווחים בתאונה נהרגו בסך הכל חמישה אנשים ולא היו ניצולים. אשתו ונסה, לא הייתה עמו בזמן התאונה. הלם בעולם הספורט: קובי בראיינט נהרג בהתרסקות מסוק. אבל כבד ירד הערב (ראשון) על עולם הספורט, כאשר נודע שהכדורסלן האגדי התרסק מעל העייריה קלבסאס שבקליפורניה. ברייאנט היה בן 41 במותו. גם ביתו של קובי, גיאנה מריה הייתה על המסוק ומתה יחד איתו.

על פי הדיווחים המטוס שלו עלה באש והתרסק לאחר מכן על הקרקע. על פי אותם דיווחים בתאונה נהרגו בסך הכל חמישה אנשים ולא היו ניצולים. אשתו ונסה, לא הייתה עמו בזמן התאונה. קובי היה ידוע בכך שהוא משתמש במסוק כדרך מועדפת בכדי להתנייד בארצות הברית ונהג כך עוד מימיו כשחקן בלוס אנג'לס לייקרס.

הכדורסלן האגדי נחשב לאחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים, אחרי קריירה מפוארת במדי לוס אנג'לס לייקרס. קובי תלה את הנעליים כמדורג במקום הרביעי בכל הזמנים ב-NBA במספר הנקודות (33,644), כאשר רק אתמול בלילה עוד הספיק בראיינט לברך את לברון ג'יימס על כך שעבר אותו במספר הנקודות שקלע. בשבע הופעות בסדרת הגמר הוא זכה כאמור בחמש טבעות, כולן עם האחת והיחידה שלו. פעמיים הוא נבחר ל-MVP של הגמר. הוא מחזיק במספר מדהים של 18 הופעות במשחק האולסטאר ו-11 בחירות לחמישייה הראשונה בליגה.

בראיינט החל את קריירת ה-NBA בעונת 1996/7 והיה בזמנו בגיל 18 ו-75 יום לשחקן הצעיר ביותר בתולדות ה-NBA, שיא שנשבר מאז. למרות העניין הרב סביבו כשחקן שהגיע ישירות מהתיכונים, בראיינט לא היה לסופרסטאר מהרגע הראשון ובעונתו הראשונה ב-NBA עלה בעיקר מהספסל.

בעונת 1999/2000, העונה הרביעית שלו ב-NBA, הוא זכה באליפות הראשונה שלו כשהוא מעמיד ממוצע עונתי של 22.5 נקודות. משם הוא המשיך לעוד שתי אליפויות רצופות שמספריו רק משתפרים ומגיעים בעונת 2000/1 ל-28.5 נקודות, עדיין רחוק מהממוצע המטורף של עונת 2005/6 שעמד על 35.4 נקודות. במוקד שלוש האליפויות הרצופות הללו תחת המאמן האגדי פיל ג'קסון עמדו יחסי האהבה-שנאה של קובי בראיינט עם שותפו לקבוצה שאקיל אוניל, יחסים שהולידו אינספור כותרות בתקשורת.

ב-2003 פרשה מחוץ לפרקט איימה על המשך הקריירה של בראיינט. עובדת מלון בת 19 הגישה תלונה נגד השחקן בגין אונס. בראיינט שכבר היה נשוי אז לזוגתו ונסה הודה כי קיים יחסים עם הצעירה אבל הכחיש בתוקף שכפה את עצמו עליה. בסופו של דבר התביעה החליטה למשוך את התיק בגלל סירובה של המתלוננת להעיד בבית משפט. בראיינט פרסם התנצלות וטען כי למרות שהיה בטוח שהיחסים ביניהם היו בהסכמה, הוא מבין כי המתלוננת לא הרגישה כך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן