אביבית בר זוהר למען ילדים יתומים

הכוכבת הודיעה באינסטגרם שהיא מחפשת נערים שיקבלו תפילין לעילוי נשמת אביה

בחור אשר מממן ועושה בר מצוות לנערים שאין להם הורים איתר את אביבית בר זוהר אשר הודיעה באינסטגרם שהיא מחפשת עוד ארבעה נערים שיחגגו בר מצווה משותפת. כחלק מההליך הם יקבלו תפילין  כאשר כל האירוע יהיה בסימן עילוי נשמתו של אבא של אביבית שמת לאחרונה. אביבית ביצעה סגירת מעגל עבור אביה, משה ז"ל, אשר היה קבלן.

אנחנו נזכיר לכם שהיא לקחה את זה קשה מאד. הכוכבת החליטה לחזור לעיר הולדתה רחובות, על מנת שתוכל להתגורר באותו הבית עם אמה, שנשארה לבד ללא אביה וזקוקה לתמיכתה ועזרתה. על פי הסובבים אותה, בר זוהר חתמה על חוזה שכירות בדירת פנטהאוז במרכז העיר רחובות, דירה של 250 מטר מאובזרת כאשר אחד התנאים למציאת הבית היה המיקום שלו, בר זוהר בחרה בבית שנמצא במרכז רחובות.

סגירת המעגל עבור הילדים היתומים נעשתה בכך שאבא שלה הפך אותה לכזאת, אומנם לא בגיל צעיר או מצוות אבל לאבד אבא זה קשה מנשוא. אגב, אבא שלה היה זה ששיפץ את הבית בו היא גרה כיום וזו הסיבה המרכזית שאביבית חתמה על החוזה, אך גם כדי שאמא שלה לא תצטרך רכב ומוניות כדי להתנהל בשגרה ובסידורי היום יום. הפנטהאוז ממוקם קרוב לאחיות שלה, שיוכלו להגיע לבלות איתן את ארוחות השישי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן