"אייל גולן עשה מה שעושה כל גבר במדינת ישראל"

היחסים בין אייל גולן ובני פרץ הלכו והידרדרו בחודשים האחרונים. בכל פעם שהם ערכו סולחה, הגיעה עוד כותרת על משבר. עכשיו פרץ מדבר על המצב החדש שנוצר אך תחילה הוא התייחס לפרשת הנערות: "אני חושב שידברו על העוול שעשו לאייל עוד שנים על גבי שנים. כל הפרשה הזו נולדה מארבע בנות שלא ראו מעולם את אייל והתלוננו. אחרי קרוב לשבוע, זיהו שארבע הבנות האלה לא ראו אותי והתחילו לשאול עשרות בנות בכל מדינת ישראל".

מנהלו ושותפו של אייל גולן, בני פרץ, מדבר על החבר, המשבר והעתיד המשותף

עוד הוסיף פרץ: "בסוף, הגיעו לשתי בנות שהיו עם אייל ולא קרה שום דבר לא חוקי. על הדבר הזה כל המדינה רצה שמונה שנים כדי להכפיש ולרמוס. כל מה שעשה אייל עושה כל גבר במדינת ישראל. כל גבר במדינת ישראל הולך עם אישה. מה הוא עשה לא בסדר? החוקר הבכיר ביותר אמר לי 'החלום שלנו היה להפליל את אייל, אבל ברגע שראינו שהאיש הזה לא קשור לכלום החלום שלנו היה לנקותו".

על התחקיר ששודר נגד גולן אמר פרץ: "הוא היה עם בחורה אחת באילת. כל התכנית של אורלי וגיא במה היא התמקדה? שהוא ירד לאילת עם בחורה? זה בדיחה. עשו פרומואים וייפו את זה, אבל הכל חרטא גמורה. בחורה מחליטה ביום בהיר להיסחף אחרי תכניות טלוויזיה כי הבטיחו לה דברים". על ניתוק הקשר המקצועי מגולן אמר: "יש דברים שלפעמים אתה לא מצליח לפענח אותם. מה שחשוב לי היום זה שהחברות שלנו ימשיכו לבצע פעילות עסקית טובה עם תוצאות טובות".

לסיכום אמר: "כל חבר, בכל העולם יפנה אלי בכל שעה אני אתייצב ואסכן את עצמי בשביל חברים שלי. אייל היה חבר שלי, היה איש שמבחינתי לפגוע בו זה לפגוע בי. גם היום, כשאייל יפנה אלי, אני לעולם לא אגיד לו לא. העבודה בנינו היא כרגיל, אייל הופיע, אבל גם איתי ונסרין אז הייתי בהופעות שלהם. אם צריך, אני אהיה בהופעה של אייל. אנחנו עובדים ביחד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן