אורן חזן בדרך חזרה לבית האח הגדול?

מפיקי האח הגדול החלו לגשש אצל חזן אם יש לו רצון לחזור לכניסה השנייה 

בקרב הפקת האח הגדול נרשמה תכונה לאחרונה כאשר הם החלו לגשש אצל חזן אם יש לו רצון לחזור  בכניסה השנייה של הדיירים באמצע העונה שתתרחש בעוד שבועיים וחצי. כרגע חזן לא אישר אבל שוקל את ההצעה. את הכניסה של הח"כ לשעבר אורן חזן אל הבית המפורסם ואת הבלגן שהוא עורר שם, קשה היה לפספס. הרעש שהוא עשה והוויכוחים שהוא לקח בהם חלק לא ישכחו כל כך מהר, והם מצטרפים לגל של הופעות טלוויזיונית בלתי נשכחות של חזן.

בהפקה כאמור אהבו את זה שחזן עשה מהומות. הוא הרוויח יותר מ-150 אלף שקלים עבור שהייה של שבוע בבית "האח הגדול". מדובר בסכום גבוה עבור שבוע אחד למשתתף בתוכנית ריאליטי. עם זאת, חזן לגמרי סיפק את הסחורה במשימה הקצרה שלו בבית, ונראה שכולם יצאו מורווחים. לפורטל עומרי חיון נודע שחזן כבר הספיק לדבר עם אנשי הפקת "האח הגדול" ולהודיע להם שהוא שוקל לחזור לריאליטי.

ומה החליט אורן חזן? האם הוא חוזר לעשות בלגן בבית? התשובה שלו נחשפת בלעדית בעמוד הסודי של עומרי חיון! הקליקו כאן לצפייה בתשובה!

לאחרונה קיבל אורן חזן מסרים מההפקה על חזרה אפשרית שלו לבית. כזכור, בשבוע אחד הוא הצליח לעורר סערות גדולות בבית ולהסתכסך עם ניר אבישי כהן מ'שוברים שתיקה' להסתבך עם אמירה גזענית מול הדיירת תקווה גדעון והסתבך עם אמירה הומופובית שטען שמשפחה נורמטיבית היא רק אבא ואמא ולא אבא ואבא או אמא ואמא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן