יוסי אורפלי חלה בסרטן לפני שנכנס לריאליטי

אבא של טילטיל הצליח אחרי מאבק לא פשוט לנצח את המחלה

לפני שנתיים אבא של טילטיל חלה במחלה ש"אנחנו לא אוהבים להגיד את השם שלה" על פי לירון. "זו היתה התקופה הקשה בחיים שלו ושל כולנו. הוא לא שיתף אותנו ולא הסכים שנעזור לו. מאז הוא החלים אבל עד היום קשה לו לדבר על זה". לפני הכניסה לאח הגדול הוא סיפר על התקופה שהוא ובנו היו רוצים לשכוח אבל מזכירה להם כמה לירון אורפלי הוא גיבור מאחר ורק לפני שנתיים התגלה בגופו של אורפלי סרטן.

על המקרה אמר האב: "הרגשתי שמשהו לא טוב קורה לי, ושלחו אותי לביופסיה. ברגע הראשון שאמרו לי את המילה 'סרטן', חשבתי שאני מת. כאילו ענן אפור גדול נפל עלי. הרופא הבהיר מייד שאני אחיה עוד 100 שנים, אבל ההרגשה היתה עדיין קשה. היו לזה תופעות לוואי לא נעימות. מצב הרוח שלי היה ירוד מאוד, אבל לא סיפרתי לאף אחד מה עובר עלי. גם כשהיו מתעניינים, הייתי עונה 'הכל בסדר'. לא הייתי מוכן לדבר על זה". הוא עבר טיפולי הקרנות בבית חולים.

עוד הוסיף: "לא רציתי אף אחד איתי. רציתי להקל על הבן שלי ועל אשתו. טילטיל כל הזמן התעקש, אבל אמרתי לו, 'אם אתה בא – אני לא הולך'. הייתי נוסע באוטובוס וחוזר. לא עבדתי אז, וזה היה נורא. אלו היו השנתיים הכי קשות בחיי הבוגרים. אבל ברוך השם, היום הכל בסדר. הבדיקה האחרונה שעשיתי ביוני האחרון יצאה תקינה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן