ליאור דואק לירדן אדרי: "אני חרמן, חשבתי אולי נלך למקלחת יחד"

סקס ראשון בהאח הגדול? ליאור וירדן, הצמד הלוהט של הבית מחמם מנועים מתחת לשמיכות

הכל החל כאשר בשעת לילה מאוחרת ירדן פלשה למיטה של ליאור והחלה ללטף את הגב שלו. הם דיברו על זה שלכאורה ליאור בתול וכעבור כמה דקות של מגע פיזי הוא התקרב אליה ואמר שבא לו ללכת עד הסוף אך הוא חושש והייצר המיני שלו חזק. כעבור כמה דקות שכב ליד תקוה במיטה ופשוט פתח הכל בפניה. מה הוא בדיוק אמר לה? מיד תגלו.

"קשה לי, אני הולך להישבר. אני מפחד ללכת על זה ולהגזים. אני לא רגוע, אני רוצה להיכנס עם ירדן למקלחת אבל יש שם מצלמות" אמר ליאור לתקווה כשהוא נראה מאוד טעון מהמגע עם ירדן קודם לכן. תקווה שאלה מה עוצר אותו והוא ענה שהמצלמות. ליאור המשיך לדבר על הקטע שהוא רוצה עם ירדן. המצלמות חזרו לתקוה וליאור וליאור אמר לתקוה שהוא כבר לא יכול לשלוט ביצרים שלו.

שימו לב! ההפקה צינזרה את הקטע של ליאור וירדן עושים סקס במקלחת! לצפייה ללא צנזורה בסרטון הקליקו כאן לעמוד הסודי של עומרי חיון!

כזכור, לפני שבוע ליאור אמר לעצמו שלא יעשה משהו מיני בבית האח הגדול. לפני יומיים רק ירדן אמרה על ליאור: ״שלא ידבר איתי יותר, מוכר אותי. אין לי חברים כאלה יצאת מניאק״. רק לאחרונה נתפסו ליאור דואק וירדן אדרי בנשיקה לוהטת מבעד לסדינים ונראה שרף החרמנות של ליאור גבר על הרצונות שלו שלא להיכנס לקשר רציני במהלך השהות שלו בבית. אחרת קשה להסביר את מה שעבר עליו אבל כנראה שהפיתויים של ירדן עשו את שלהם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן