אינסטגרם הסירה תמונת עירום של מייקל לואיס

הדוגמן העלה תמונה בה הוא מצולם עירום על רקע נהר – אינסטגרם הסירה אותה

רק לפני כמה חודשים הסירו למייקל לואיס ווידאו של אתגר הבקבוק בעירום וכעת באינסטגרם הסירו כעת תמונה נוספת שלו. לואיס צולם על רקע נהר שוצף ואת אנשי הרשת זה הרגיז. הדוגמן הגיב: ""מי שלא מכיר את הסיפור שלי לא יודע שבשנים האחרונות עברתי תהליך מאוד עוצמתי עם עצמי, שמתבטא בחופש ביטוי ושלמות. חלק מהשחרור הזה מתבטא באומנות ובכתיבה, שאני מחליט לשתף בו את העוקבים שלי".

על התמונה אמר: "התמונה המדוברת צולמה לפני כשנה בבאלי שבאינדונזיה ושותפה אצלי באינסטגרם אחרי אתגר הבקבוק, בו תיארתי את רגשותיי והגבתי על כל התגובות המדהימות שקיבלתי על האתגר. פתחתי לכל כך הרבה אנשים הזדמנות להרגיש חופשיים עם עירום ועם עצמם בעזרת המהלך הזה. צר לי שישנם אנשים צרי עין שלוחצים ריפורט ושקשה להם עם קצת עירום. המטרה שלי הייתה לעורר תחושת הזדהות וחופש אצל אנשים".

לסיכום כתב: "נושאי המין והעירום במדינת ישראל הם עדיין רגישים, וחבל לי. אני בסך הכל אמן שרוצה להעביר מסרים חיוביים ושמצליח לעורר השראה אצל כל כך הרבה אנשים". כזכור, רק לפני כמה חודשים הוא העלה וידאו בעירום רוכב על אופנוע. במהלך הוידאו שהעלה הדוגמן מייקל לואיס, הוא נראה רוכב על אופנוע ללא בגדים, הדבר גרם לעוד סערה ברשת שלא נשארה אדישה. לאחרונה לואיס מעלה פוסטים מיניים רבים שזוכים לתהודה. השמועות על הכלי שלו תחת מכנסיו בהחלט תורמות לו לעוד עוקבים אבל האם לזה התכוון המשורר?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן