מישל מיכייב והחבר שלה נחשפים

הדיירת לשעבר הציגה עצמה כרווקה לוהטת אבל בפועל יש לה חבר

מישל מיכייב, בת ה-21 סיימה אמש את דרכה באח הגדול. הבוקר היא נתפסה מסיירת ברחבי העיר כשהיא אומרת: "היה כיף להיות באח הגדול. הודחתי כי לא התחברתי עם רות אלבז. רות לא מכשפה אבל הכל בסדר. לחבר שלי קוראים אור". רק לפני שבועיים היא הציגה את עצמה כרווקה שגדלה בערד וכיום מתגוררת ברמת גן. רק לפני שבועיים צפינו בתעודות הזהות שלה בפרק ההשקה לעונה החדשה ושם הדברים שהיא הציגה נראו אחרת לגמרי מהמציאות שלה.

מישל מיכייב נשאלה על איזה גבר מחפשת וענתה תשובות מנומקות על כך, היא לא נתנה שום רמז שהיא נמצאת בזוגיות מחוץ לבית. מצד שני במהלך השהות שלה בבית היא אמרה שהיא לא פנויה ולא מחפשת זוגיות. בכל אופן הצמוד שלה בחיים האמיתיים הוא אור סבטייה, השניים הללו כבר טסו לחופשה כחודש לפני שנכנסה להיות דיירת בבית האח.

מישל ואור בקשר רציני ואמיתי סיפרו מקורבים לשניים. בעבר דווח כי מישל מיכייב ותומר רוטשילד היו בזוגיות עוד כשתומר היה בבית האח הגדול אך בעצם תומר עשה תרגיל דומה למה שעשתה מישל. אגב תומר רוטשילד שכיכב בעונה התשיעית של ״האח הגדול״ ומישל מיכייב היו בני זוג במשך שנה וחצי ועכשיו התפרסמו גם תמונות רומנטיות שלהם ביחד שהם ניסו להסתיר לאחר הפרידה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן