תרגיעו את יעל פפר: גואל רצון לא מת

גואל רצון אושפז בבית החולים במחלקת לב עקב ניתוח שעבר לאחרונה

הודעות ווטסאפ שהופצו לאחרונה טענו שגואל רצון הלך לעולמו אך לאחר בירור מדובר בשקר. גואל רצון בן ה-69 אושפז לפני לאחרונה בבית החולים בילינסון לטובת ביצוע הליך רפואי מתוכנן בעקבות בעיה רפואית שאובחנה בגופו. הוא עבר את ההליך הרפואי וכעת הוא מאושפז לצרכי התאוששות של כמה ימים בבית חולים לצרכי מעקב. כל זה קורה בזמן שאחת מנשותיו לשעבר, יעל פפר מככבת האח הגדול.

כזכור, בשנת 2014 הוא הורשע בעבירות של פוליגמיה, אונס, בעילה אסורה בהסכמה ועבירות מין נוספות שביצע נגד הנשים שחיו אתו בכת שהקים בדרום תל אביב וכן נגד חלק בנותיו. בית המשפט גזר עליו 30 שנות מאסר בפועל, והוא חי כיום עם הגזירה בכלא "אוהלי קידר" בנגב. הוא הורשע בשישה סעיפי אישום של עבירות מין במשפחה, ביניהן אונס, מעשי סדום ומעשים מגונים בכמה מנשותיו, וזוכה מעבירה חמורה של החזקת נשים בתנאי עבדות.

בנוסף לעונש המאסר, רצון חויב לפצות את הנשים ב-470 אלף שקל. כזכור, בתקופה שעבד, לפני שהכירו את נשותיו, התפרנס מעבודות מזדמנות כמו תיקון מכשירי אלקטרוניקה, מכוניות ושיפוץ בתים. במהלך שלושת העשורים האחרונים רצון היה נשוי ל-21 נשים, שהתגוררו במעין הרמון מודרני. שם, שלט בכל היבט של חייהן, לרבות איסור על צפייה בטלוויזיה, משטר של לבוש צנוע ואיסור מוחלט על פגישה עם גברים. במקרים רבים גם מנע מהן להיפגש עם משפחותיהן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן