הם חוזרים? המסר של בן אל תבורי לאורטל עמר

יממה לאחר שידור השיר המיוחד שהקדיש הזמר לפרודתו הוא מגיב

אמש שודר בערוץ 12 הפרק של הכוכב הבא בו בן אל תבורי הפתיע את זוגתו לשעבר, אורטל ער, בשיר מרגש. במהלך כל השיר תבורי הלך והתקרב אליה, הוא אחז בידה והביט בה. האם זה הרמז לקאמבק של השניים? בלי קשר לכך אנחנו נזכיר לכם שלאחרונה הבלאגן שהיה להם נרגע. הם בילו יחד במספר מוקדים ונראו חברים טובים עם בנם הבכור תו פרינס.

השניים הם אמנם אקסים, אך גם חולקים ילד משותף ונראה שעדיין שוררת ביניהם אהבה לא קטנה. אחרי שידור הפרק יצא תבורי בפוסט מרגש בו כתב: "בשנים האחרונות למדתי הרבה על עצמי , למדתי מי אני ומה אני. אז אגיד לכם סך הכל בנאדם בדיוק כמו כל אחד ואחת ממכם. בשנים האחרונות למדתי איך לא לפעול מאגו , וכמה החרא הזה משפיע לנו על החיים! למדתי שקנאה צריכה להיות רק טובה וזה טוב שיש קנאה טובה כי יש לאן לשאוף".

לסיכום כתב: "למדתי שאני סך הכל בנאדם קטן בעולם גדול מלא בהפתעות. עשיתי תיקון והבאתי ילד מדהים מאמא מדהימה כמו שאני תמיד אומר. אז בשביל מה הפוסט הזה ? בשביל מה עשיתי את כל זה אתמול בתוכנית? רק בשביל להראות לכם שלבקש סליחה , להודות לבנאדם מול 600 אלף איש זה לא מוריד ממך שום דבר .אגו = השטן. אל תתנו לו להרוס לכם עולמות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן