הלם: אתם חייבים לראות איך נראית ירדן אדרי בשיער פזור

כוכבת האח הגדול נחשפת עם שיער פזור – האם יש דמיון לגל גדות?

קבלו את ירדן אדרי מהאח הגדול בתמונה קצת שונה שדלפה לרשת. הפעם אנחנו חושפים אותה בשיער פזור- דומה לעצמה או יותר לגל גדות? אין ספק שעל פי התמונות הללו שנראות כאן יש לה בהחלט מה להבליט ומוזר שזה לא בא לידי ביטוי בבית האח שם היא נוהגת להישאר אסופה.  ירדן אדרי, בת 25, רווקה שגדלה בקריית מוצקין וגרה עם ההורים מתפרנסת כדוגמנית, ולומדת במקביל אומנות.

אז מה הסיבה שירדן אדרי נשארת עם שיער אסוף כל הזמן? כשאנחנו רואים את התמונות הללו בהחלט מדובר בשאלה מתבקשת. מקורבים לדיירת אומרים שהיא רוצה בהמשך לדפוק הופעות עם שיער פזור כשהם יגיעו למאני טיים ובינתיים היא בטוחה בעצמה. עם או בלי קשר, הנושא העדתי והסטיגמות על המזרחיים עדיין מעסיק אותה מאוד. היא נכנסה לבית האח הגדול כי היא חושבת שיש לה המון מה לתרום בבית, בינתיים היא תורמת.

מעריציה צריכים להחזיק לה אצבעות כי בינתיים נראה שדואק הוא הדייר האהוב. האם זאת הסיבה שירדן מתקרבת אליו?  רק לאחרונה ראינו כיצד ירדן מחזרת אחרי ליאור דואק, היא שלחה לו רמזים ומסרים עבים בנושא. ליאור דיווח שאין לו עניין להיות בקשר עם מישהי בבית , הוא הוא החל דווקא להתקרב אליה בפרק האחרון. הוא הגיע לחבק אותה ואדרי מתחילה לחוש שיש מצב איתו. עם שיער פזור הסיכויים שלה יעלו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן