שירי קופפרברג ולירן לוי – הקאמבק?

הם ישבו יחד בפרלמנט של כוכבי חתונה ממבט ראשון

90 ימים אחרי ששמענו על הפרידה המצערת בין שירי ולירן מחתונה ממבט ראשון, אנחנו מדווחים לכם כי השניים נפגשו שוב. בסוף השבוע החולף הם נצפו במפגש עם משתתפי העונה האחרים כאשר כל ניסיון התחמקות של לירן מפפראצי משותף לא צלח, והם נראים ביחד, שוב פעם. כזכור, הרשת סערה לפני שלושה חודשים בעקבות פרסומים על פרידה של הזוג שכבש את לבבות הצופים בעונה השנייה של תוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון" בערוץ 12.

מקורבים לשניים דיווחו בזמנו שהזוג נקלע למשבר והחליט לפרק את החבילה כאשר לוי עזב את דירתם המשותפת. הזוג הצליח להפתיע בגדול את קהל הצופים כשנשאר יחד למרות התחלה מקרטעת למדי במהלך צילומי התוכנית. שירי הכלה הופתעה מהשידוך, החליטה כי לירן לא מתאים לה, תוך שלוי שמר על סבלנות בלי סוף. הם עברו גם לגור ביחד בזמנו.

לאחר מכן שירי הסבירה על החוויה שעברה: "זה תהליך, לפתוח את הלב, זה משהו שהייתי צריכה לעבור עם עצמי. רווקות מאוחרת יוצרת הרבה מחסומים, אז קודם כל הייתי צריכה לעבור תהליך עם עצמי כמו שראו. כשלא היו מצלמות, באמת יכולתי לראות את הבן אדם שעומד מולי, יכולתי לא להתעסק בכל הפחדים שלי וזה קרה מהר מאוד".

כעת, אחרי המפגש של השניים, שוחחנו עם לירן כדי לראות מה יש לו לומר בנושא והאם כבר אפשר לפתוח את בקבוקי השמפניה – ולראשונה מאז הפרידה, הוא הגיב על הסיכוי והשמועות לקאמבק. "נפגשנו עם חברים", סיפר לנו לירן, "כשיהיה מה להגיד – אנחנו נגיד. אנחנו לא יוצאים בהצהרות כרגע". אנחנו אופטימיים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן