צפו: ירדן אדרי ואמילי פרי בפיצוץ ענק

אמלי פרי הגיעה טעונה בליל אמש. היא טענה שירדן אדרי לא התייחסה אליה ואף התעלמה ממנה , עוד אמרה שהיא לא משפחה שלה כי היא לא התייחסה אליה כמו שצריך. ירדן אדרי לא אהבה את ההתבטאות הזאת וענתה לה בפנים ולדעתה זה לא בסדר שאמלי ישבה עם מישל ותקוה אחרי מה שהן עשו. אז מה הן כבר עשו?


צפו: עצבים בין אמלי פרי לירדן אדרי בבית האח הגדול

מסתבר שרונן, אדם וירדן דיברו וריכלו במיטה הגדולה על אמלי. פתאום אמלי הגיעה ואומרת לרונן שאם הוא רוצה לדבר איתה זה אפשרי. אמלי וירדן מתחילות לריב ולצעוק אחת על השנייה. הריב התדרדר מהר מאד ואמלי אמרה: "הכל מאחורי הגב. תקשיבי לי לפני שתעשי עוד טעויות ותצטערי על זה. תשאלי את תקוה ומישל מי טינף עלייך". אמלי יצאה מהחדר בעצבים.

לאחר מכן ירדן סיפרה לליאור ורונן שאתמול, כשהיו חברות, היא לא אמרה לה על כך שטינפו עליה, וכעת שהן רבו היא אומרת לה. "אין אצלי חצי חבר, תתקדמי, סופר צביעות". אמלי פרי עזבה את המקום בכעס. הגרושה בת ה- 34 היא אם לשלושה ילדים. גדלה ברמת אביב ג' ומתגוררת כיום בנתניה ועוסקת כמתווכת נדל"ן. התרפיה שלה היא המטבח: בישול ואפייה. היא שותפה לבן זוגה דקל גולדנברג במשרד התיווך "אור הדקל נכסים" בקרית השרון ויועצת ארגונית מאמנת לעסקים פיתוח עסקי לקבוצות וליחידים. כשיגיע שלב ההדחות תושבי נתניה יתבקשו לתמוך בה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן