קרן פלס לא מתביישת להודות שעלתה במשקל

הזמרת חטפה ג'ננה על העוקבים שהעירו על כך ויצאה עם מסר

קרן פלס פנתה לקהל עוקביה באמצעות רצף סטורי באינסטוש, זאת בעקבות הערות שקיבלה לאחרונה על עלייתה במשקל. אז ככה, הזמרת הבהירה שהיא לא מעוניינת שתעירו לה על המשקל שלה ואמרה: "כשאישה עולה במשקל היא יודעת שהיא עלתה במשקל. זה שתבוא אלי כחבר טוב או כחברה טובה ותגיד או תגידי לה 'תקשיבי, את עלית במשקל'… אני?! לא שמתי לב, כי הרי אנחנו חיים עם עצמנו, אנחנו יודעים מתי אנחנו עולים במשקל".

פלס המשיכה באימרות הנוקבות שלה: " 'עלית במשקל' זו לא קללה, והשמנה היא לא בהכרח קללה, וגם להגיד לבנות רזות מדי 'את נראית לא טוב, את רזה מדי' זה גם לא יפה, וגם להגיד 'התבגרת' זה לא לעניין, וגם להגיד 'יש לך ציצי גדול' זה לא לעניין. כל הדברים האלה הם הטרדה. אני מבינה שאנשים מדברים על אחרים כי זה פשוט נורא מעניין לדבר על אחרים, אבל צאו לי מהמשקל בבקשה".

הזמרת סיכמה את הדברים עם מסר חותך: "עליתי במשקל, אני בהכרח יודעת את זה. אני מתלבשת כל בוקר ורואה את עצמי, אני מאוד אוהבת את עצמי לאחרונה. עברתי תקופות קשות בחיי כנערה עם אנורקסיה, עם בולימיה, אל תשאלו. הייתי מטומטמת ברמות, לחלוטין. עבר לי. אני כל כך אוהבת את עצמי ואני מרגישה סקסית, בא לי עלי. אז אנשים מתוקים, שבאמת באים בטוב וגם חברים שלי, הכל בסדר, טודו בום".

קרן פלס מבקשת שתצאו לה מהצלחת, שלא תגידו לה שהיא שמנה, שהיא התבגרה, שיש לה ציצי גדול. זו הטרדה לכל דבר. ותנו לאכול בשקט. #מעריצות

Posted by ‎שבועון לאשה‎ on Monday, 13 January 2020

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן