אמא של בר רפאלי תכנס לשנה וחצי בכלא במקום בר?

במידה וזה לא יקרה יוגש כתב אישום נגד רפאלי על עבירות מס והלבנת הון

האם בר רפאלי הולכת לשלם עשרות מיליוני שקלים למס הכנסה? אם זה תלוי באמא שלה, ציפי רפאלי, התשובה היא לא. האמא מוכנה לשבת בכלא במקומה של בר עקב פרשות המס שיש לביתה.במסגרת המגעים בוחנת בימים אלה הפרקליטות הצעה שבה ציפי תודה במרבית העבירות המיוחסות לה ותרצה בין שנה וחצי לשנתיים מאסר בפועל. מנגד, בר רפאלי לא תרצה מאסר בפועל כלל, לאחר שתתקבל טענתה כי לא הייתה לה כל כוונה פלילית.

במקביל תוותר בר רפאלי על הערעור האזרחי שהגישה על חיובה במס במסגרת התיק האזרחי שנוהל נגדה. עדיין לא ברור אם הפרקליטות תסכים לתנאי ההסדר שהוצגו על-ידי נבחרת הסנגורים של רפאלי והוריה, אך הידיעה על-כך שהפרקליטות שוקלת להגיע להסדר מעוררת שלל תגובות שליליות וטענות על כך שאם זה היה מישהו אחר אז לא היתה אופציה לוותר לו.

בכל אופן, בנות משפחת רפאלי נמצאות במגעים מתקדמים לעסקת טיעון, שבה תקבל על עצמה ציפי את האחריות למעשים המיוחסים לבר, ובתוך כך תרצה עונש מאסר של שנה וחצי, בעוד בתה תישלח לעבודות שירות למען הקהילה. רק לאחרונה בית המשפט דחה את הערעור של בר רפאלי בעניין והורה לה לשלם קנס של שמונה מיליון שקלים. למרות זאת, בפרקליטות יש מי שסבור כי אין להסתפק במתן עבודות שירות לבר רפאלי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן