פרסיליה קשתי בבית המשפט: "אני מתה מבפנים יום יום"

פרסיליה קשתי זכתה לקיצור עונשה בכלא ודיברה מעומק ליבה על מצבה הנפשי

לפני 4 חודשים פרסיליה קשתי, בת דודה של טום קשתי, נכנסה למאסר של שנתיים עקב גרימת מוות של הולך רגל בו פגעה בזמן שחצה במעבר חציה. אבא שלה, הוא אח של אבא של טום קשתי והשניים קרובים. לאור עובדה זאת פרסיליה משתפת את טום הרבה מאד במה שקורה איתה בנווה תרצה, שם היא מעבירה את עונשה עד שיגמרו השנתיים הקשות בחייה.

פרסיליה קשתי הגיעה לאחרונה לבית המשפט העליון שבירושלים עבור דיון שהתקיים בעקבות ערעור שהגישה על מנת להקל בעונשה. היא לוותה בעורכי דינה, אמה, אביה וגם בן דודה, טום קשתי ובדיון נכחה גם בתו של המנוח. קשתי אמרה לשופטת: "אני מתה מבפנים יום יום. אני מצטערת מאוד על מה שקרה. אני מבכה על מותו של המנוח. אני סובלת מאוד".

עוד הוסיפה: "זה מלווה אותי כל הזמן. זה ילווה אותי כל החיים.  אני חיה את זה כל רגע ורגע. אני מתנצלת מעומק הלב על המקרה". קשתי כאמור פגעה לפני כארבע שנים בהולך הרגל דוד מזרחי, שחצה כביש ברחוב אחד העם בראשון לציון. מזרחי, שהוטח לשמשת רכבה של קשתי, הועף לכביש כשהיא ממשיכה בנסיעתה ולא עוצרת להושיט לו עזרה או להזעיק משטרה או מד"א. רק כעבור כמעט שעה היא התקשרה למכבי האש ודיווחה על מעורבותה בתאונה, ולאחר מכן הגיעה לחקירה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן