ישראל אוגלבו ניהל רומנים על האי של הישרדות

מתמודד הישרדות ניהל רומן עם שתי בחורות שונות במהלך הצילומים

גורמים בהפקת הישרדות דיווחו לאחרונה על כך שישראל אוגלבו ניהל על האי רומן קצרצר וחולף עם שורדות. על פי גורמים המקורבים לישראל, יש שמועה חזרה שהשורד וזוכה האח הגדול בדימוס חגג על האי כשניהל קשר רומנטי, עם שתי שורדות שונות על האי בו צולמה התכנית. בכל מקרה אנחנו יכולים לדווח שלא מדובר בקשר שהבשיל לכדי מערכת יחסים אמיתית בין האנשים ולכן לא נפרסם את השמות של הבנות.

כבר שלושה חודשים עברו מאז שישראל ושות נחתו בישראל והעריכה בחדר הצילומים לעונה הבאה של הישרדות בעיצומה. כל הסיפור הזה יעלה לאוויר כאשר האח הגדול יגיע לסיומו אבל אוגלבו כך מתברר חזר לקשר עם קארין סנדל, ממנה נפרד לפני היציאה לאי הבודד. השניים חזרו לקשר חברי קרוב כמה חודשים לאחר שנפרדו, וכיום הם שוב כנראה ביחד.

אגב, לפורטל עומרי חיון נודע כי ישראל אוגלבו הגיעו לשלבים הסופיים בהישרדות VIP   בפיליפינים. אמנם השורדים כבר חזרו לארץ אבל חרף העובדה שאסור להם לדבר על התכנית והם חתומים על חוזה סודיות, לפורטל שלנו הודלף מידע שהוא כיכב על האי וצפוי לעשות שמות בעונה הקרובה שתשודר על המסך שלכם השנה. מהפקת התוכנית נמסר: "לא היה ולא נברא, ובכל מקרה מדובר בלשון הרע".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן