ירדן אדרי תיאמה הדחות ותכנס לרשימת המועמדים להדחה

הדיירת ירדן אדרי נתפסה כשהיא מתאמת הדחה בבית

הדיירת ירדן אדרי נתפסה כשהיא מתאמת הדחה בבית האח הגדול עם הדיירים אדם ורונן ונכנסה לרשימת ההדחה. כידוע, על פי חוקי הפורמט אסור על הדיירים לתאם הדחות או לחשוף את מי העמידו להדחה. אדרי לא שמעה לכללים ונתפסה על חם. הדיירת זומנה אל חדרו של האח ושם התברר לה כי היא מועמדת אוטומטית להדחה.

ירדן אדרי בת ה-25 עסוקה בימים האחרונים באהדת הציבור, יש בה אש מהרגע הראשון, היא עושה עניין בבית ויש איתה הרבה פלפל. היא קצת מזכירה את רוסלנה רודינה במראה החיצוני שלה אבל אדרי, על פי תעודת הזהות, מצחיקה ויודעת את העבודה מול המצלמה. זאת לא תהיה הפתעה אם היא  תגיע רחוק, אך הכל תלוי בריבים, שבמקרה הזה כנראה יהיו בלתי נמנעים. אחד כזה כבר היה לה עם גד ואולי היא עמדה להדחה כי בלווא הכי הייתה צריכה.

המשולש הרומנטי שיצרה יעניק לה נקודות וענין אצל הצופים. בבית האח הגדול עד כה היא דלוקה על הדייר ליאור דואק שבין היתר קראה לו "נשנוש" ועוררה סערה בקרב הטוקבקיסטים ברשת. המקורבים לירדן אדרי גם דיווחו שזה בסך הכל משחק והיא באה לתכנית כדי לקצור קמפיינים לעתיד ולא כדי להציג יכולות ורבליות. ההדחה הקרובה תהיה מעניינת במיוחד לאור העובדה שגם היא נכנסה לרשימה השחורה של הבית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן