רונן פייגנבוים נגד ביבי נתניהו: "תתפטר"

שבועות לפני שנכנס לבית: רונן פייגנבוים התבטא נגד ביבי נתניהו 

רונן פייגנבוים, הדייר החדש שנכנס לבית האח הגדול בערוץ רשת 13, הוא גם בנו של אחד האייקונים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי – שייע פיינגנבוים. רונן בן ה-44, נשוי ואב לשניים מהוד השרון, עובד במאפייה ותמיד התמודד עם ההשוואות לאביו המפורסם. אחרי שפרש מכדורגל החליט לפתוח בית מאפה, אך העסק לא צלח.

בתקופה פחות טובה, רונן נאלץ לקח הלוואות בשוק האפור והתדרדר להימורים. חודש לפני שנכנס לבית הוא הוא כתב פוסט נגד ביבי, שהעלה לפני חודש לפייסבוק: "ביבי מספיק, תתפטר כבר. אם המדינה חשובה לך תן להם להקים ממשלה ותלך לטפל בעניינים שלך .אתה כבר מספיק שנים ראש ממשלה, מה שעשית עשית ומה שלא עשית כבר לא תעשה. עוד דקה יש פה מלחמת אחים אז באמת דייייי. אנחנו רוצים לחזור למדינה שאחד אוהב את השני לא בא לנו מלחמות רוצים שקט גם לילדים שלנו."

כאמור, רונן פייגנבוים הוא בנו של שייע פייגנבוים מ"גולסטאר" ושחקן כדורגל בעצמו לשעבר, מדובר בשילוב בין קשוח לנשמה אמיתית וגדולה, הוא עשוי לנצח או לפחות להגיע לגמר, האם העצבים של כדורגלן לא יהיו כאן בכלל? רונן יודע שזה עלול לשנות את התמונה. הכעס שלו על ביבי עלול לעלות לו בהצבעות בעתיד ויהיה מעניין לעקוב איך הפוסט הזה ישפיע על המשך דרכו בבית האח הגדול.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן