הנערה מפרשת משחקי חברה כותבת למעריצי אייל גולן

אחת הנערות מהפרשה אשר מגישה תביעה נגד המשטרה ואייל גולן כותבת למעריצים של הזמר מכתב

נ', אחת הנערות שמגישות תביעה נגד אייל גולן והמשטרה, כותבת למעריצי הזמר שמגוננים עליו לכל אורך התקופה, במיוחד כעת כאשר החקירות נחשפות ושם נראה שלא בדיוק נעשה חקירה רצינית נגד הזמר אלא יותר דאחקות בינו לבין החוקרים לכאורה. כך כתבה נ': "אתחיל בכך שאין בי שום כעס כלפיכם; גם לא כלפי אותם אנשים שקיללו אותי, ואיחלו לי דברים נוראיים. לפני שש שנים הייתי בדיוק כמוכם: הערצתי את אייל גולן".

עוד כתבה: "הכרתי את אייל דרך ניר שלום ועדי לאון. הוא תמיד חייך וצחק, הוא היה נורא מלא שמחת חיים, מלא בכריזמה סוחפת. לעומתו, לפני שש שנים הייתי ילדה; ילדה אבודה שחיה בתוך מציאות עגומה, ילדה שצמאה לחום ואהבה, חיבוק, נשיקה. והכי הרבה, זקוקה לתשומת לב. כשנפגשנו, הוא הציע להחזיר אותי הביתה. כמובן שהסכמתי. אתם לא הייתם מסכימים לחזור הביתה עם איל גולן? בדרך הוא שאל אותי המון שאלות: מאיפה אני? בת כמה אני? לומדת? חיילת? איפה הלימודים? עם כמה גברים שכבתי? ועוד המון שאלות".

"הוא החזיר אותי הביתה, שואל אותי מלא שאלות, מחייך, נינוח, צוחק. המכלול הזה יצר אצלי את התחושה שהוא, אייל גולן, מתעניין בי. פעם ראשונה בחיי הרגשתי שמישהו מתעניין בי. מאותו רגע נשאבתי לעולם שלו – הופעות, חתונות, אילת… אלכוהול חופשי, ותמיד יש מי שיביא ומי שיחזיר. ואז התחילו להגיע הבקשות שלו: תפנקי… תפנקי… תפנקי. הוא ידע את המצב שאני נמצאת בו, הרי הוא שאל אותי אינסוף שאלות. הוא גם ידע שאין לי ניסיון רב מבחינה מינית. ומה שהוא עוד ידע זה שהוא יכול "לשלוט" בי, כי הייתי שבויה. הרבה שנים לא הבנתי מה הוא עשה לי. לקח לי הרבה שנים להבין עד כמה הוא ערמומי וחסר כל רגש. הרי הוא עשה לי את מה שאבא שלו עשה לנשים; פשוט הדרך שלו הייתה עטופה נורא יפה ב"התעניינות" והמון אלכוהול".

לסיכום כתבה להם: "היום אני יודעת שלא עניינתי אותו בכלל, ושהוא ניצל אותי. ניצל ילדה שמעריצה אותו. הוא חילל את הגוף שלי, ויותר גרוע – את הנשמה שלי, הנפש שלי. בן אדם שלא חסר לו כלום – יש לו בית, רכבים, נכסים, המון כסף ועוצמה, המון אהבה וכוח – ניצל ילדה שאין לה כלום. לא בית, לא כסף, לא משפחה נורמטיבית. לא אהבה, ובטח לא עוצמה. הוא לקח את הדבר הכי פגיע בעולם וניצל אותו. אני רוצה לסיים פה ולהגיד לכם: זה שהוא זמר טוב, לא הופך אותו לאדם טוב. אתם לא באמת מכירים אותו. לא הייתם אצלו בבית, לא יצאתם איתו לבלות, רובכם אפילו לא פגש או החליף איתו מילה. אני דיברתי איתו, ביליתי בחברתו. ואני יכולה להגיד לכם, שהדבר האחרון שהייתי אומרת עליו זה שהוא בן אדם טוב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן