"הדייר שלא נכנס לבית האח הגדול צעק 'מסממים אתכם, נותנים לכם ציפרלקס'"

אחרי שהמתמודד אוראל אלוש עזב את "האח הגדול" רגע לפני הכניסה לבית, משום שמצא עטיפה של כדור ציפרלקס בבית המלון – כעת מתגלה המהומה שאירעה כשעתיים לפני תחילת התוכנית. "הוא צעק 'מסממים אתכם, נותנים לכם ציפרלקס'". מהפקת "האח הגדול" לא נמסרה תגובה

את זה לא תשמעו בחדר האח: ב-ynet פורסם כי זמן קצר לפני תחילת העונה החדשה של "האח הגדול" סערה לא צפויה התחוללה אחרי שהמתמודד אוראל אלוש, שאמור היה להיכנס לבית המפורסם – נשאר בחוץ. כשעתיים לפני כניסת הדיירים לבית, אלוש, ששהה בבידוד בבית המלון שבנווה אילן ואף השלים את כל ההכנות לקראת השטיח האדום, הקים מהומה – אחרי שלפי גורמים בהפקה, מצא עטיפה של כדור ציפרלקס זרוקה על הרצפה בבית המלון, וחשש שמא ייעשה בזה שימוש ללא ידיעתו.

אלא שאלוש, בחר להזהיר את כל הדיירים ששהו בסמוך אליו בבית המלון והקים מהומה. "הוא צעק 'מסממים אתכם, ידחפו לכם ציפרלקס'", מספר גורם שנכח במקום. "כל הדיירים שמעו את הצעקות. זאת הייתה מבוכה גדולה לכולם. היה לחץ גדול לפני תחילת התוכנית, ופתאום צעקות בחדר שלו, זה היה שוק והלם לכולם".

הדיירים ששהו כל הזמן הזה בחדריהם בבית המלון, עסקו גם הם בהכנות האחרונות לפני הכניסה לבית שבנווה אילן. אחד מהם ניסה להבין מה פשר הצעקות, בזמן שהוא מסוגר בחדרו ושאל את אנשי ההפקה. אלה, על פי הגורמים, לא מיהרו לנדב פרטים. "אני לא חושב שהם נבהלו – הם בעיקר הסתקרנו להבין על מה הצעקות", הוסיף הגורם.

"ההפקה לא יכולה לקחת סיכון בדברים כאלה", אמר גורם בכיר בתעשיית הטלוויזיה, "בטח אחרי פרשת הכדורים הפסיכיאטריים שהייתה בזמנו עם 'האח הגדול', אף אחד לא רצה לקחת סיכון, לכן החליטו להדיח אותו, אפילו אם זה פוגע במרקם הליהוק שתכננו מראש". גורם נוסף הוסיף כי "ויתור על חלק מהפאזל, כשכל אחד מהדיירים מהווה נדבך חשוב בסיפור שינסו לספר במהלך העונה – זה לא מהלך קל, כנראה שבהפקה חששו מאוד מהנושא הזה".

אלוש עצמו, כבר הספיק ליהנות מ-15 דקות התהילה שהפרשה סיפקה לו, ואף הגיע לאירוע השקה מאז, אולם בנושא הזה – הוא מסרב להרחיב. "לא נכנסתי לבית 'האח הגדול' מהסיבות שלי ושל ההפקה, ואני שלם עם זה לחלוטין, נפרדנו בהבנה גמורה, מאחל לכולם בהצלחה", אמר אלוש ל-ynet אחרי ההחלטה שלא להיכנס לבית. היום הוא כבר סירב לדבר בנושא. "הוא חתום על סודיות ולא יכול לדבר על הנושא הזה", נמסר מהסוכנת שלו.

מהפקת האח הגדול לא נמסרה תגובה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן