קציני צה"ל נגד ניר אבישי כהן

דובר שוברים שתיקה מוריד לחיילים והקצינים את המוטיבציה לשרת

נפתחה עצומה להדחתו של ניר אבישי כהן מצה"ל ומהאח הגדול עקב הפוסטים הקשים שהעלה בעבר והדברים שהוא מציג בתכנית האח הגדול ברשת 12. אבישי כהן מטנף על חיילי צה"ל ופוגע בשם הטוב שלהם. הדבר החריף והגיע לרצון של לראות אותו בחוץ כי אין מקום לאדם כזה שיהווה דוגמא לבני נוער צעירים אשר רואים בו כוכב בבית האח הגדול. קצין בגולני אמר :״לפעמים נגמרות לנו המילים וכאן זה המקום שבו המילים באמת כמעט ונגמרות לך .מה עוכר ישראל הזה עושה בצבא? איך הוא לובש דרגות של קצין. זה מבייש אותי ואת חבריי לשירות״.

קצין בחטיבת הצנחנים הוסיף: ״בושה לנו. בושה לכולנו. בושה לרמטכ״ל. בושה למטכ״ל צה״ל שלא פעל עד לרגע זה. אני מעריך מאוד את הרמטכ״ל, אבל הוא לא קולט שהצבא שלו עסוק כל היום בניסיון להפוך את הצבא לזרוע ביצועית של ארגונים כמו ״שוברים שתיקה״ ולהחליף אותנו בבנות בטנקים. הם לוקחים אותנו אחורה, לתוך התהום והמצולות. אחד שכזה נמצא בתוכנו, מקבל במה להפיץ רוע נגדי ונגד כל מי שמשרת בצבא".

קצין בגבעתי סיכם: ״כל דקה שהוא נמצא בצבא זו אמירה של צה״ל שאין לי ואין לכל חיילי צה״ל גיבוי מהצבא. כל דקה שהוא בצה״ל זו אמירה של צה״ל שאין כלפינו שום הערכה ושכל פעילותנו לשווא. רומסים לנו את המוטיבציה לשירות. אתה נותן את הכל ובאמת בגלל אידיאולוגיה וערכים ואז אתה מקבל כוכב חדש שמקבל קידום בתקשורת לרעיונות המטורפים וההזויים שלו ולאג׳נדה שהיא בעצם נגד כולנו. מי אחראי שמידע לא דולף ממנו לארגון ההזוי שלו ומשם לערבים?"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן