הקשר המסתורי של ירדן אדרי ובן אל תבורי

הדיירת התגופפה בעבר עם הזמר אך לא רצתה לאשר זאת רשמית

ימים ספורים אחרי שחזר מנסיעת עבודה בארה"ב, שם שהה עם סטטיק והלהקה, בן אל תבורי חזר לשגרה בארץ. באוגוסט האחרון בשעת בוקר מוקדמת במיוחד, נתקל צלם בדוגמנית אנונימית העונה לשם ירדן אדרי שירדה מדירתו של תבורי במגדלי יו שבתל אביב. אדרי בת ה-25 הופתעה לפגוש את הצלם וניסתה להסתיר את פניהץ היא התבקשה לענות על מה קרה בדירה של בן אל וענתה: "אין תגובה".

את האמת זה לא מפתיע. באותם הימים מקורבים לאדרי דיווחו כי השניים בילו יחד והכירו עוד לפני נסיעתו של בן אל לארה"ב בחודש אוג' האחרון. אי אפשר היה אז להגדיר את הקשר ביניהם כזוגיות באופן רשמי, אך העניינים לגמרי התקדמו בכיוון הנכון עד שירדן חתכה עקב האודישנים לאח. ירדן אדרי, בת 25, רווקה מקריית מוצקין היא דוגמנית שלומדת במקביל אומנות ומוזיאולוגיה.

בבית האח הגדול עד כה היא דלוקה על הדייר ליאור דואק שבין היתר קראה לו "נשנוש" ועוררה סערה בקרב הטוקבקיסטים ברשת. המקורבים לירדן דיווחו שהיא ותבורי לא היו מוגדרים כזוג אבל זה בהחלט היה מעבר לידידות והיה ניסיון שהקשר ביניהם יתקדם. היא נתפסה מספר פעמים יורדת מדירתו של הזמן במגדלי היוקרה יו שבתל אביב – אולי בעתיד זה יתחבר להם שוב.

צילום: מוטי לבטון, ynet

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן