ג'סטין ביבר: "אני לא עושה סמים, אני חולה במחלה"

ג'סטין ביבר חשף שלאחרונה אובחן במחלת הליים

ג'סטין ביבר הזמר הנודע הודיע למעריציו בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו כי הוא אובחן לאחרונה במחלת ליים. על המחלה צפוי ביבר להרחיב בסדרת דוקו חדשה שצפויה להיות משודרת ביוטיוב ובינתים הוא מסר: "בזמן שרבים אמרו 'ג'סטין ביבר נראה נורא וכמו נרקומן, הם לא הבינו שאובחנתי לאחרונה במחלת ליים. ולא רק זה – אלא גם מקרה חמור של תסמונת התשישות הכרונית".

עוד הוסיף: "המחלה השפיעה על העור שלי, על תפקוד המוח שלי ועל הבריאות הכללית שלי. אלה היו שנתיים קשות מאוד". מחלת ליים ובשמה הרפואי "בורליוזיס", נגרמת על ידי כמה סוגי חיידקים, העיקריים בהם כוללים את החיידק בורליה בורגדופרי, בורליה אזפלי ובורליה גריני. מקור שמה שם המחלה הוא בעיירה ליים שבקונטיקט, שם נתגלתה לראשונה בשנת 1970.

המחלה כוללת עייפות, חום וצמרמורות, כאבי ראש, כאבי שרירים ומפרקים, והגדלה של בלוטות הלימפה.היא שכיחה בעיקר בצפון אמריקה ובאירופה, אם כי דיווחים על תחלואה מגיעים גם מאוסטרליה, אסיה ואפריקה. התפשטות המחלה, היא תופעת לוואי של ההתחממות הגלובאלית. כך, מחלות כמו מחלת הליים, שהיו מוגבלות לאזורים קטנים, נודדות. ביבר צפוי לשחרר סדרה בת 10 פרקים ב-27 בינואר. הוא רמז לאחרונה על כך שהתרחק מעבודה על מוזיקה כדי לעסוק בסוגיות שורשיות עמוקות לצד נישואיו להיילי בולדווין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן