מאויבות לחברות: אופירה אסייג ורוסלנה רודינה

אופירה אסייג ורוסלנה רודינה פתחו בחזית מול דניאל גרינברג

תקופה ארוכה של סכסוך מתוקשר והכפשות בכלי התקשורת השונים, אופירה אסייג ורוסלנה רודינה עשו סולחה ושמו את המשבר מאחוריהן. אולי זה בגלל שאייל גולן כבר לא בתמונה של אופירה אסייג בתקופה האחרונה ורוסלנה חשבה שזה זמן טוב לרקוד עוד קצת על הדם של מי שהיה בן הזוג שלה לפני מספר שנים. בכל אופן הדוג' הגיעה לאולפן של אופירה וברקו כדי לדבר ועשתה רעש גדול.

במהלך הגעתה של רוסלנה אמרה אופירה: "אני ואייל גולן נאלצנו להסתכסך בגלל גורמים שלא נוח להם שיהיו אנשים ליד אייל גולן. זה מספיק נוח או שאתה צריך תרגום? בתקופה של רוסלנה אף אחד לא הסתכסך עם אייל גולן, אני מספיק ברורה?" רוסלנה אמרה במהלך הראיון: "אני לא מעוניינת שיקשרו אותי יותר לאקס גולן. אני ואייל הורים של יאן ונישאר כל החיים. אני לא קשורה לאייל יותר, אני לא בצל שלו, אני לא מאחוריו ולא קשורה לכל הסכסוכים שמתנהלים איתו."

ברקוביץ' ניסה להתסיס את השיחה ולסחוט מרודינה אמירה לגבי דניאל גרינברג: "תראי את החברה שלו עכשיו, חתיכת מקפצה". אמרה אופירה ורודינה וענתה: "כל אחד ומה שהוא בחר, בוא נחזור לדברים רלוונטיים". בתקופה האחרונה השתיים שמרו מרחק זו מזו, אך כשנפגשו בפעם הראשונה מאז שאופירה ואייל גולן התרחקו הן השלימו, התחבקו לעיני המצלמות והביעו חיבה כששמו את כל המלחמות מאחוריהן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן