ניר אבישי כהן משווה בין בנימין נתניהו להיטלר

פוסט שנוי במחלוקת העלה דובר שוברים שתיקה נגד ביבי לפני שנה וחצי

"מבט קל אחורה להיסטוריה. אפרופו מנהיגים, או המנהיג הבלתי מעורער של ישראל. אפרופו שוברים שתיקה, שלום עכשיו והקרן החדשה לישראל. וכן, אני משווה" כך בחר ניר אבישי כהן, דובר שוברים שתיקה, לנסח את מה שהוא חושב על ראש ממשלת ישראל בפוסט שהעלה לפני שנה וחצי בפייסבוק הפרטי שלו. מדובר בהתרסה קיצונית לכל דבר ועניין וכיום זה תופס משנה תוקף כשרואים מה אבישי כהן עושה בבית האח הגדול. אין ספק שמדובר בהשוואה קשה מאד בין היטלר לביבי.

זה לא סוד שניר בעד שלום וכינון מדינה פלסטינית בגבולות 1967 לצד מדינת ישראל, לדעתו זה צעד הכרחי לעתיד שני העמים. "עלינו לפעול לסיום המצור על רצועת עזה ושיפור המצב ההומניטרי של תושביה. המאבק בכיבוש חייב להמשיך ולהיות בראש סדר העדיפויות של מרצ. אפעל להעמיק את תמיכת המפלגה בארגוני השלום השונים ולהיות הקול שלהם בכנסת." אמר המתמודד במהלך השהות שלו בבית.

במהלך שירות המילואים שלו פיקד אבישי כהן על פלוגת לוחמי חי"ר ועם זאת, היה בעבר יועצו הפוליטי של ח"כ עיסאוי פריג׳. לאחר שבאח הגדול רצו לתת לו קונטרה עם כניסתו של רן כרמי בוזגלו, הבינו שהוא לא בענין ויסתפקו כאמור בפעיל השמאל הקיצוני. מסיום שירותו הצבאי פעל למען זכויות אדם, נגד הכיבוש ובעד דו קיום עם ערביי ישראל ועם שכנינו הפלסטינים. האם האימרות שלו מהעבר יפגעו בו אחרי שהגולשים נחשפו? נמתין לתשובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן