אורן חזן מסתבך באמירה הומופובית

ממשיך להסתבך: אחרי הערה הגזענית לתקווה עוד הערה, הפעם הומופובית של אורן חזן

אורן חזן שנכנס לאח הגדול לא מפסיק לייצר כותרות ולנו נותר לתהות איך אדם כמוהו היה חבר כנסת. השר לשעבר כבר הספיק להסתבך פעמיים עד כה ועכשיו חבר הכנסת של הליכוד לשעבר, נשמע עם ההתבטאויות השונות במחלוקת שלו. הוא אמנם החל את דרכו בבית האח כאשר סרב ללחוץ את ידו של דובר ארגון השמאל שוברים שתיקה, ניר אבישי כהן אלא שבזאת לא הסתפק חזן ועכשיו יצא בהערה הומופובית.

במהלך דיון בבית האח הגדול הוא נראה אומר ״משפחה זה אמא ואבא בלבד״. הדבר שוב עורר סערה בקרב הדיירים שלא הבינו את פשר מוצא פיו. אם לא די בכך, כל זה הגיע כמה שעות אחרי שהוא נראה אומר לתקווה גדעון, דיירת נוספת בבית, שמוצאה אתיופי: "אל תשכחי מאיפה באת ומאיפה אני באתי, כשהרמה נמוכה והבסיס נמוך". חזן לא הסתפק בכך ולאחר שנסגרה הדלת בחדר בפניה של תקווה אמר לה: "אוי תראי איזה קטע שהדלת נסגרת לך בפרצוף, כמו בחיים." גדעון, בתגובה למקרה עם חזן פנתה לאח הגדול ואמרה "הלוואי וישדרו את זה, האח הגדול- אמן ".

כאמור, זאת לא פליטת הפה הראשונה של אורן חזן. בעבר היו לו המון עימותים שגרמו להרחקתו מהמליאה. בין היתר הוא כינה את יו"ר הכנסת אדלשטיין "סטאלין", העליב ולעג לנכותם של חברי הכנסת, קארין אלהרר ואילן גילאון, אותו כינה "חצי בן אדם", הואשם בגזענות וחטף תלונה במשטרה מח"כ ג'מאל זחאלקה. הפעם תקווה גדעון מיררה בבכי בגללו ואולי הזמן שלו קצוב מאד בבית כבר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן