מי ביטל הופעה בחתונה של אייל גולן?

זמר מפורסם ביטל את ההופעה שלו בחתונה של אייל גולן ודניאל גרינברג

כל העיניים נשואות אל עבר חתונת השנה של אייל גולן ודניאל גרינברג, במטרה לראות כמה מפוארת היא הולכת להיות ובעיקר להבין כמה יעלה להם. דניאל גרינברג, ארוסתו של הזמר אייל גולן, תחווה בקרוב מאד את היום הגדול בחייה. דניאל החלה מזמן כבר בהכנות לקראת החתונה הגדולה של השנה, וכל זה קורה כאשר היא ואייל נמצאים כשנה בקשר זוגי. גולן עצמו גם קיווה להנחית פה זמר ענק אבל ייאלץ להתסדר בלעדיו.

הזוג העדיף שאף אמן ישראלי לא יעלה לשיר בחתונה שלהם, כך שאת מקומם של אמני ישראל היה אמור למלא הזמר היווני המפורסם, ניקוס ורטיס, אחד הזמרים היותר פופולריים ביוון. ורטיס הודיע להם שלמרות הבקשות של הזוג הוא לא יגיע להופיע באירוע שלהם, זאת למרות שעל פי מקורות החוזה איתו כבר נסגר. עדיין לא ברורה הסיבה לביטול אבל מה שבטוח שלא מדובר בסכסוך.

אייל גולן וניקוס צפויים בקרוב לצאת עם שיר משותף אחרי שהשאירו מאחור את המשבר שהיה ביניהם ב2014 על מכירת תקליטים בהופעה שעשו עם שרית חדד לכאורה. מליאם הפקות נמסר: "ניקוס ורטיס הוזמן לחתונה כאורח ולא היה מתוכנן להופיע בחתונה מלכתחילה". בכל מקרה ההכנות נמשכות ודניאל מאמינה לחלוטין בחבר שלה, חרף פער הגילים. גרינברג גם חשבה לעומק על הקונספט והחליטה ביחד עם אייל גולן איך זה יראה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן