המנהל של נסרין קדרי תובע את אייל גולן ב-230 אלף שקל

מנהלה לשעבר של נסרין קדרי, תובע 230 אלף שקלים מליאם הפקות

חגי אוזן מי שניהל בעבר את האמנים של ליאם הפקות החליט לתבוע סכום עתק מהחברה ובני פרץ בטענה שלא שילמו לא כספים בתקופה בה עבד בחברה כמנהל. אוזן שהיה שכיר בליאם הפקות במשך שש שנים היה מנהלה של נסרין קדרי בין היתר ולאחרונה הגיש תביעה לבית לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב באמצעות עורכי הדין אילן ישינסקי וריבי טל ישינסקי. אוזן טען כי החברה לא שילמה לו ימי חופש, דמי הבראה והפרשות פנסיה במלואה, הלנת שכר ופיטורים ללש שימוע.

"מדובר בעובד חרוץ, שמילא את עבודתו נאמנה במשך שש שנים, נתן מכוחו וממרצו, והתברר שלא שולמו לו ימי חופש, דמי הבראה, הפרשות לפנסיה, גם הפרשות פיצויים לא שולמו לו במלואם, ופוטר ללא שימוע"  אמרה עו"ד ריבי טל ישינסקי, המייצגת את אוזן. "זו רשימה חלקית. הוא נתן את הנשמה בעבודה, עבד 24/7 כולל גם סופי שבוע, במסירות גבוהה ובאהבה לעבודה ולמוזיקה".

עוד הוסיפה: "חבל שהמעסיקה שלו ניצלה בציניות את המסירות שלו, כי הוא עבד סביב השעון בשבילה. כל מה שהוא מבקש זה לקבל את הזכויות שלו מכוח החוק". מליאם הפקות נמסר תגובה: "ליאם הפקות פועלת על פי החוק והעניינים יתבהרו בבית המשפט. אנו מאחלים הצלחה לחגי אוזן". יהיה מענין לראות איך תיגמר הסאגה הזאת.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן