למה ליאור דואק מהאח הגדול נכנס לכלא?

אם לא די בצרות שלו עם ההימורים, עכשיו נחשפה פרשיה חדשה מהעבר של הדייר

ליאור דואק מהאח הגדול ישב בכלא הצבאי 28 יום לאחר שזייף גימלים. החתיך של העונה,  ליאור דואק בן ה-28 הוא כאמור יהלומן שנכנס גם על תקן "העשיר הצנוע". דואק יודע לדבר ונראה כי הוא די יתחבב על הקהל. כמו כן הוא מסתמן כמי שעלול להתאהב בבית האח, כרגע עוד לא ברור במי. עם זאת נראה מחושב ויודע מה הוא עושה. כל זה לא הפריע לו לזייף גימלים לפני שמונה שנים ולשבת בכלא 28 ימים בעקבות כך.

במציאות הקיימת חיילים רבים בוחרים לזייף ימי מחלה (גימלים) מבלי שהם מבינים את המשמעות המשפטית שיכולה לנבוע כתוצאה מהזיוף. חייל שמזייף גימלים ומציג אותם למפקדיו בטענה כי מדובר בגימלים תקנים ומקוריים שניתנו על ידי רופא צבאי או רופא אזרחי מבצע עבירה פלילית לכל דבר ועניין – עבירה שעלולה לסיים בכתם של רישום פלילי שילווה אותו לאזרחות.

ליאו דואק אשר זייף גימלים אותם קיבל כביכול מרופא צבאי או מרופא אזרחי ביצע לכאורה מגוון עבירות פליליות והעיקרית שבהן הינה עבירה במסמכים צבאים שהעונש הקבוע בחוק בגינה הינו עד 3 שנות מאסר בפועל. בהתאם לפקודות הצבא, זיוף של גימלים על ידי חיילים במהלך שירותם הצבאי, מחייב בדיקה יסודית ואף פתיחה בחקירה פלילית על ידי חוקרי מצ״ח. ליאור מצא עצמו בסיטואציה לא פשוטה ונכנס לכלא לבסוף.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן