כך תיראה החתונה של אייל גולן ודניאל גרינברג

מה הקשר בין לונדון לחתונה של אייל גולן ודניאל גרינברג?

דניאל גרינברג, ארוסתו של הזמר אייל גולן, תחווה בקרוב מאד את היום הגדול בחייה. דניאל החלה מזמן כבר בהכנות לקראת החתונה הגדולה של השנה, וכל זה קורה כאשר היא ואייל נמצאים כשנה בקשר זוגי. כנראה שהיא מאמינה לחלוטין בחבר שלה, חרף פער הגילים. בכל מקרה, גרינברג חשבה וחשבה לעומק על הקונספט והחליטה ביחד עם אייל גולן איך זה יראה. אתם מוכנים?

החתונה שלה ושל הזמר הייתה אמורה תחילה להיות תחת עיצובה האישי אבל בסופו של דבר אירית רחמים תפסה פיקוד על כל הדברים שהאורחים יראו באולם, החל מהמפה ועד העיצוב בכניסה. תהיה לה הרבה עבודה וגורמים מדווחים שבר סנדלר, שעשתה איתה את הקורס, תעזור לה. בכל אופן לפני שישה חודשים טס גולן ללונדון שם צילם קליפ יחד עם דניאל לשיר בשם "לונדון"? ובכן, זה לא במקרה. לונדון הפכה לעיר האהובה על אייל ובת הזוג הצמודה שלו.

הם החליטו לעשות את החתונה בסגנון בריטי כך שהכל יהיה באווירת העיר לונדון, החל מעיצוב המקום, דרך השירים ועד הפרטים הקטנים. הכל יהיה בצבעים של לונדון. ההזמנה רוקמת עור בימים אלו ושם המקום אליו יוזמנו האורחים יהיה "לונדון". בכל אופן אפשר לדווח שהחתונה תתקיים כמובן במלון דיוויד אינטרקונטיננטל אך לונדון תהיה על המפה של ישראל בערב הגדול של גולן ודניאל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן