סמדי בומבה נגד רות אלבז: "את גזענית"

המילים של רות אלבז בנוגע לעדה הדליקו את סמדי בומבה שיצאה נגד דיירת האח הגדול 

סמדי בומבה ממאסטר שף ועוד מספר נשים מהעדה המרוקאית הופתעו לשמוע את הדיירת רות אלבז בשיחה עם אסיף אלקיים. בין היתר היא אמרה: "אני נכנסתי לפה כאלבז, אינני מתכוונת ליצג את האלבז שנמצא בירוחם, נתיבות, קרית מלאכי. אני אלבז מבת ים – יותר מתורבתים . קצת לא ברור מדוע רות אלבז יצאה בהכרזה מתנשאת שכזו בשידור החי אבל המניות שלה צנחו בצורה קשה.

היא זכתה לתגובות קשות ברשת וזאת למרות שהיא צמודה למי שנחשב לדייר האהוב ביותר אסיף אלקיים. סמדי בומבה העלתה פוסט זועם וכתבה: "נכנסת מתחת לפוך לנוח אחרי שעשיתי ז'אבל בכל המטבח. מחליטה לראות קצת האח הגדול, בדיוק צופה בשיחה של גב' אלבז רותי לבין הבחור (שעדיין לא מכירה את שמו, ידוע שהוא האקס של ההיא). גב' אלבז הצליחה לנפח לי את הוריד המרוקאי – אצטט אותה בשיחה. אני נכנסתי לפה כאלבז, אנני מתכוונת ליצג את האלבז שנמצא בירוחם, נתיבות, קרית מלכי- אני אלבז מבת ים יותר מתורבתים ".

בומבה העצבנית סיכמה: "תקשיבי ותקשיבי טוב אם חשבת לרגע שכולם יאהבו אותך בשל היותך "אלבז" מבת ים את טועה בגדול. מי שם אותך לומר זאת. אני מתה להכנס לבית האח הגדול למשימה אחת בלבד – להראות לך מי זו "ווקנין" גאה מאופקים. זהו שפכתי את אשר על ליבי יא מעצבנת. אם גם את או אתה מרוקאי/ת גאה שתפו את הפוסט וציינו אני מרוקאי גאה ".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן