אורן חזן נגד ניר אבישי כהן: "אתה לובש מדים ואחרי ירוק לחיילים בפרצוף?"

"אתה מצטער שאתה פוגע בחיילים?" אמר אורן חזן לניר אבישי כהן בריב שעלה מדרגה

אחרי פרשת אי לחיצת היד והחשש מחרם נגד השר לשעבר חלה התפתחות בסאגה בין דובר שוברים שתיקה לאורן חזן. כזכור, אורן חזן סירב ללחוץ את ידו של ניר אבישי כהן דובר שוברים שתיקה ובתגובה דיירי הבית יצאו עליו כאשר חלקם החרימו אותו לחלוטין כמו תקווה וליאור. ניר אבישי כהן ריכז את הדיירים ואמר שהוא עוזב את הבית אך הדיירים שכנעו אותו שלא לעשות את זה.

זה לא נגמר כאן, הבלאגן חגג ואז אורן חזן תקף את ניר בחדר השינה: "אתה צריך לספר את כל האמת". ניר אבישי כהן ענה לו: "אתה מסרב לנהל שיח עם אדם שמסית לאלימות". אורן חזן הגיב: "בגלל המעשים שלך מדינת ישראל נמצאת תחת מגננה, אתם מסיתים לאלימות. אם אין לך איך להתמודד מולי בשפה או באידיאולוגיה, זה דבר אחד. אם אתה רוצה לברוח מהשיחה או לקלל, זה סיפור אחר. אתה לא מצטער על העוול שאתה עושה לחיילי צה"ל? אתה לובש מדים ואחרי זה הולך ויורק להם בפרצוף?"

בשלב הזה רות אלבז התערבה בשיחה וניסתה להרגיע את ניר אבישי כהן. נראה שהשניים הללו שמגיעים מאותה מפה בפוליטיקה עושים יד אחת נגד השר לשעבר. חזן אמור לצאת מהבית תוך חמישה ימים אבל לא נתפלא אם בהפקה יחליטו להשאיר אותו עוד קצת כדי להמשיך ולזכות ברייטינג גבוה בעקבות המצב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן