צפו: אורן חזן סירב ללחוץ את היד של ניר אבישי והדיירים פתחו בחרם נגדו

צפו בדיירי הבית יוצאים על השר לשעבר שנותר מוחרם חלקית

אורן חזן סירב ללחוץ את ידו של ניר אבישי כהן דובר שוברים שתיקה ובתגובה דיירים הבית יצאו עליו כאשר חלקם החרימו אותו לחלוטין כמו תקווה וליאור. רות אמרה: "אני לא מאמינה שאני צריכה לישון עם האיש הזה באותו מיטה, אני נגעלת מהאיש הזה". ניר ריכז את הדיירים ואמר שהוא עוזב את הבית אך הדיירים שכנעו אותו שלא לעשות את זה. זה לא נגמר כאן, הבלאגן חגג.

כל הלילה הדיירים לכלכלו על חזן שמצדו מנסה להסביר להם שזה לא עניין של שמאל וימין הבנאדם בוגד ומכפיש את חיילי צהל. רונן פיגנבוים ביקש מאסיף לא לאפשר לאורן להפוך את שהותו בבית לתעמולת בחירות. אסיף הבהיר שהוא ואורן אנשים שונים, ושזה גם מה שאמר לאורן. יוסי ביקש מאורן להימנע משיחות פוליטיות בבית ואמר לו:"דבר על בחורות".

אסיף היה מאוכזב מהכניסה של חזן ואמר לרות: "אני בשוק של החיים, בא לי לארוז את הדברים ולצאת החוצה כי אני כבר לא אהיה מה שרציתי להיות. אני חושש לאבד את הבית. אני רוצה להיות איש שלום ולא איש מלחמה. במקרה של עימות של רות מול אורן, אני אגן על רות; אבל מבחינתי ניר גרוע יותר מאורן." רות אמרה שהיא מבינה את ההקבלה בין ניר לאורן: "יש התלהמות גדולה ברשתות ואורן ליבה אותה מאוד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן