רן דנקר ובן זוגו בנשיקה מצולמת ראשונה

הזמר והשחקן הצטלם עם בן זוגו בתמונה ראשונה עם הפגנת חיבה, ספג קללות והגיב: "הכל מתחיל ונגמר באהבה"

רן דנקר פותח את שנת 2020 בסערה. השחקן והזמר העלה לרשת האינסטגרם תמונה שבה הוא מצולם מתנשק עם בן זוגו הבמאי איתי וייזר עם טקסט מעניין מאוד. זוהי הפעם הראשונה שדנקר מעלה תמונה כה אינטימית עם בן זוגו. עם עליית התמונה, ספג דנקר גידופים מחלק מהטוקבקיסטים, אך הגיב כמו שצריך עם משפטים בנוגע לאהבת חינם.

דנקר כתב והדף את הביקורות: "2020 מלאת אהבה וחופש. מאז שאני זוכר את עצמי אהבתי בלי גבול. לעיתים קצת פחדתי להודות שלאהבה שלי אין מגדר, אבל כשהשתחררתי מצאתי אוקיינוס עמוק ומרתק. צאו לחקור לשאול לבדוק לשוט בנהר הסוחף של החיים. ואל תשכחו הכל מתחיל ונגמר באהבה. #אהבתחינם".

לדנקר ולווייזר שתי בנות, והם גרים בדירה מדהימה ביפו, אותה נוהג לחשוף דנקר בפוסטים באינסטגרם. לגבי הנשיקה, זוהי הפעם הראשונה שאנו רואים ממנו הפגנת חיבה, וזה מבורך. דנקר נמצא בכותרות כבר הרבה מאוד זמן, מאז הפך מכוכב נוער למוזיקאי ושחקן מוערך, אבל הוא תמיד ממשיך להפתיע את העוקבים והאוהדים שלו. בשיטוט בחשבון האינסטגרם שלו אפשר לראות המון סרטונים מוזיקליים, שכן מדובר גם בזמר, וגם תמונות מסטים של צילומים, תמונות ארטיסטיות וגם תמונות אישיות ותמונות מהבית ביפו. התמונות האינטימיות עורכות בכורה ויש לקוות שזה רק ילך וימשיך ושהטוקבקיסטים יבינו שחייו האישיים של דנקר הם שלו בלבד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן