רונן פייגנבוים פורץ בבכי וחושף את סיפור הקריסה הכלכלית שלו

בנו של שייע פייגנבוים ריגש את הדיירים עם סיפור קורע לב וציין את אביו ואת אשתו כגורמים לתקומתו

בית האח הגדול כמרקחה בימים האחרונים, עם כניסתם של הדיירים החדשים ביום רביעי ויתרה מכך, עם כניסתו של חבר הכנסת לשעבר אורן חזן, אתמול. אחד הדיירים המעניינים והמוכרים ביותר של העונה הוא שחקן הכדורגל לשעבר, רונן פייגנבוים. לפייגנבוים הייתה קריירה לא רעה בתור כדורגלן, עם קדנציות בצפרירים חולון והפועל תל אביב בין השאר, אם כי ידוע כי בשנים האחרונות חווה קריסה כלכלית לא נעימה ונותר חסר כל.

ארבעה ימים בלבד בתוך בית האח הגדול, סיפר היום (ראשון) פייגנבוים בשידור חי את הסאגה העצובה שעברה עליו, עם הקריסה הכלכלית, וריגש את הדיירים בבית. הסיפור המלא והערוך, לבטח, ישודר בפרק הבא של האח הגדול בערוץ קשת. פייגנבוים, אגב, ציין את התמיכה של אשתו ושל אביו שייע פייגנבוים בזמן הקריסה שלו, ככאלו שעזרו לו להתרומם בחזרה.

פייגנבוים הוא בנו של שחקן הכדורגל האגדי, שייע פייגנבוים, שמככב בשנים האחרונות על המרקע בתור המאמן הראשי בתוכנית גולסטאר. כרגע פייגנבוים מופיע בעונה החדשה של גולסטאריות, ובמקביל, מפרשן משחקים עבור ערוצי צ'רלטון השונים, בעיקר משחקי ליגת העל. אין ספק שהווידוי של בנו מעניק לנו הצצה מעניינת לגבי החיים של אחת המשפחות המתוקשרות בתחום הספורט בשנים האחרונות ויהיה מעניין לראות כיצד ישתמשו בהפקת האח (אם בכלל) באב המפורסם, בשבועות הקרובים, אם רונן אכן יישאר בתוך הבית ולא יודח.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן