רשמית: אורן חזן יכנס לבית האח הגדול בשבת

האם אורן חזן יכנס לבית האח הגדול? אחרי השמועות אורן חזן מאשר לפורטל עומרי חיון "אכנס לבית בשבת"

בשלב זה הפקת האח הגדול מכחישה את הפרטים אודות הכניסה של אורן חזן וטוענת שכולם יצטרכו לחכות לשבת אבל חבר הכנסת לשעבר שעזב לעת עתה את הפוליטיקה ולא יתמודד בכנסת ה- 22, מנצל את הזמן הפנוי שעומד לרשותו לטובת שיפור איכות החיים שלו. חזן שהפך לאבא לשניים עם אשתו רינת לפני תקופה לא ארוכה, החליט להיכנס לבית האח הגדול אחרי שקיבל מספר פניות מההפקה.

רק לאחרונה דווח כי חזן החליט להזדהות עם אשתו שהשילה קילוגרמים מיותרים מהריונה ועשה מהפך תדמיתי. בעקבות כך חזן הולך בדרכם של כוכבים בביצה כמו משה דץ, דביר בנדק וחנה ככה זה שאתה מפסיק לטחון בורקסים בוועדות הכנסת ולשמור על אורח חיים בריא ותזונה נכונה. השאלה היא כמה ספורט הוא יוכל כבר לעשות בבית האח הגדול לצד עוד דיירים שכל עיסוקם יהיה סביב האוכל כמו שהתרגלנו. בתגובה ראשונה למערכת פורטל עומרי חיון אישר אורן חזן שהוא נכנס לבית "האח הגדול" בשבת. כרגע חזן לא סגור בבית מלון והוא אפילו צפה בפרק הפתיחה.

בפרק ששודר אמש נחשפו השיניים של המתמודד שייכנס בשבת אך חדי העין מיד הבחינו שמדובר בחבר הכנסת לשעבר שהיה שותף לאין ספור רגעים מביכים בפוליטיקה שלנו, החל מהסלפי עם טראמפ ועד ההתגוששות עם אנשי המגזר שלא הוסיפו כבוד לחברה שלנו כלל וכלל. אולי הכניסה לאח הגדול תמתן אותו קצת ומצד שני יש חשש שהוא רק יחזור להשתולל. ברשת כבר הספיקו לעלות ספקולציות ואף עשו תקרב על השיניים של חזן מול השניים של הדמות המסתורית שהציגו בהפקה אמש.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן