צפו: חקירת אייל גולן – האם המשטרה עזרה לזמר?

פרשת אייל גולן שוב בכותרות והפעם צילומים מחדרי החקירה

לראשונה נחשף תיעוד מחדר החקירות בוא נראה כי החוקרים הראו לאייל גולן היכן מוסתרת המצלמה שמתעדת אותו. אם לא די בכך אחד מהם חסם אותה ועל פי התמונות נראה כי החוקרים עשו הכול על מנת להוציא את גולן נקי מכל הסיפור הזה. די מביך. 12 שעות נמשכה חקירתו של אייל גולן בפרשת המין שבה נחשד לפני שש שנים – מה היה שם? צחוקים, שירה והרבה רגעים שלא מוסיפים כבוד לאף אחד מהצדדים.

עוד נודע שהבנות הצעירות שהפרשה יגישו בקרוב תביעת ענק נגד אייל גולן, גד דני ביטון האבא והמנהל בני פרץ ומקרובים נוספים. החוקר בצוות הורה לחוקר השני להפסיק לחקור במהלך חקירתו של גולן על אירוע שהתרחש באילת. עו"ד רותם אלוני דוידוב, אשר מייצגת את העדות המרכזיות בפרשה אמרה: "זה שיבוש. ברור שזה מעיד על איזושהי פגיעה באיכות החקירה. אחת מהטענות היא שלאייל יש קוד סינון על הטלפון – הרי זה הזיה. מה, אז כל אחד ישים קוד סינון ולא יאזינו לאף אחד?". עורכת הדין הייתה המומה מהתמונות.

דוידוב המשיכה: "היו פה מחדלי משטרה ברורים. מישהו לא רצה למצות את החקירה הזאת". העדה המרכזית ט', שמגיה תביעה נגד הזמר הוסיפה: "אני חוויתי את כל זה על הבשר שלי, וכל אותם אנשים וכל אותה פירמידה וכל אותו ארגון – גם הם יודעים את האמת שאוכלת אותי מבפנים". אגב, שלוש העדות המרכזיות בפרשה מתכוונות להוציא את האמת לאור ולהביא את אייל גולן לבית המשפט בנושא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן