עדן חסון יורד לעם בהופעה ונותן לילדים לשיר

צפו: הזמר המצליח ריגש את קהל מעריציו עם המהלך החשוב והיפה

בגובה העיניים: עדן חסון נתן למעריציו לשיר במהלך הופעה פרטית, אמנם זמרים לא מצאנו בקהל אך שמחה וטוב בלב מצאנו בשפע. מדובר כאמור בהופעה פרטית של הזמר שסגר את שנת 2019 בהצלחה רבה ונמנה על אחד מהזמרים היותר מצליחים שלנו בתקופה הזאת. אנחנו נזכיר לכם שעד לפני שנתיים היה עדן חסון מוכר אנונימי בחנות סלולר בפרדס חנה אך בזמן הזה הוא הספיק להפוך לאחד הזמרים המצליחים בישראל.

בתחילת דרכו הוא כתב לעדן בן זקן ולאיתי לוי אך במהרה הגיעה הפריצה הגדולה שלו עם השיר "מישהו יעצור אותי" אשר הגיע אל למעלה מ47 מיליון צפיות ביוטיוב ומעט לאחר מכן זכה בתואר איש השנה של גלגלצ. הוא מאז מילא אולמות ושר אל מול מול אלפי מעריצים. כשהשתחרר מהצבא שמע פאר טסי, השכן מפרדס חנה, קאבר של חסון לשיר שלו והזמין אותו לבצע אותו ביחד איתו בהופעה.

אחר כך עדן כתב הלחין ועיבד לטסי עוד שירים ואליו הצטרפו גם עדן בן זקן ואיתי לוי. אחרי שראה כי טוב החליט שהגיע גם לעצמו שיר אך בשלב הזה לא הצליח להתפרנס מהמוזיקה ועבד בחנות טלפונים. הוא הפסיק רק כשהמעריצים התחילו להתקבץ בחלונות. ההצלחה של חסון לא עלתה לו לראש, הוא המשיך להגיע לאירועים פרטיים והוידאו הזה שעלה לרשתות בהחלט ריגש את הילדים שהיו בהופעה הזאת שלו. כל הכבוד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן