הקליפ הגאה של הראל סקעת מעורר סערה

קליפ לשיר "אבא ואבא", שמתאר ילדות שמחה במשק בית לשני אבות זכה לתגובות קשות

"כאן" השיקה עונה חדשה של סדרות עם קליפ בפייסבוק שכולל שירה של הראל סקעת. בקליפ לשיר "אבא ואבא" רואים ילדות שמחה במשק בית לשני אבות אך הקליפ זכה לתגובות קשות: "זה עולמם הפרטי ואיש באמונתו יחיה. אבל לנרמל את השייך למיעוט שבמיעוט, ולכפות את הנירמול הזה בניגוד לטבע העולם, ולשטוף את המוח והלב לרוב, ולילדים תמימים לאבא ואמא, מקומם! וגורם יותר נזק ל'קהילה' מאשר תועלת". כתב אח הגולשים.

אחר הוסיף: "זה דפוק! איך אתם הופכים דבר כזה לנורמלי? חבל. הרסתם סדרה תמימה וטובה. לא אוכל לתת לילדי לצפות בסדרה הזו יותר עם תכנים כאלו". אגב, התגובות הקשות הגיעו על רקע תגובות חיוביות ששיבחו את סקעת על השיר ואת תאגיד כאן על הצד שבחרו. רב דגול כתב: "ראיתי פרומו שגרם לי צער גדול. אני מאמין ביחס מכבד ומכיל לכל אדם, נרתע מגילויי אלימות ותוקפנות, ולצד זאת אני מאמין במשפחה במובנה המסורתי. יחיה כל אדם את חייו כרצונו, אך שלא יכריח אותי לשנות את הגדרתו של המוסד החברתי העתיק ביותר בתולדות העולם. אינני רוצה בכלל להתווכח על עצם העמדה, אלא רק לגלות את אוזנך לעובדה פשוטה: אם עד עכשיו יכולתי לעודד את ילדיי לצפות בתוכניות 'החינוכית', מתוך ידיעה שהערכים והרעיונות המובעים בתוכנית אינם תמיד ערכיי-שלי אך אינם סותרים את ערכיי-שלי, מרגע הזה המצב מבחינתי השתנה".

כאן חינוכית: ילדי בית העץ 3 – אבא ואבא / הראל סקעת

השיר הזה מוקדש לכל האבות והמשפחות החדשות! הראל סקעת מבצע מתוך העונה החדשה של ילדי בית העץ. למי אתם מקדישים את השיר? #ילדי_בית_העץ #כאן_חינוכית הראל סקעת – Harel Skaat כאן ילדים

Posted by ‎כאן‎ on Wednesday, 25 December 2019

לסיכום כתב הרב: "אינני חושב שנבון יהיה מצדכם לנסות להטיף לילדינו ערכים שאיננו מאמינים בהם, כי התוצאה לא תהיה שילדינו ישתכנעו בערכים שלכם, אלא שהם יפסיקו לצפות בתוכניות המתיימרות לעקוף את הוריהם ולחנך אותם בדרך אחרת". מתאגיד כאן נמסר: "לוח השידורים החדש והמגוון של 'כאן חינוכית' פונה לקהלים מכלל המגזרים, העדות והזרמים בחברה הישראלית ומביא לידי ביטוי בתכניו את כלל האוכלוסיות והקהילות. 'כאן חינוכית' מאמינים בדיון ציבורי ובשיח מכבד וסובלני ואנחנו גאים ואיננו חוששים לעסוק גם בסוגיות רגישות ומורכבות שהן חלק מחיי ילדים ובני נוער בישראל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן