אור עמרמי וליהי טולדנו מ"הכוכב הבא" בזוגיות

שני זמרי הכוכב הבא התאהבו ונמצאים כעת בקשר זוגי

אור עמרמי עלה לנבחרת של הכוכב הבא ואילו ליהי טולדנו סיימה את דרכה בעונה הנוכחית. זה לא הפריע לשניים להכריז רשמית על היותם זוג מאוהב ואפילו מקורבים להם דיווחו שטולדנו מעכשיו היא המעריצה מספר 1 של אור בדרך אולי להגשמת החלום. השניים נראים הכי מאוהבים שיש ונראה שהבילוי הדחוס בצילומים הצליח לגרום להם להתקרב. הם עוד צעירים והכל יכול לקרות, אבל בינתיים נאחל הצלחה.

כאמור, טולדנו לא נכנסה לנבחרת לאחר שביצעה את "בדידות" של יזהר כהן אבל התברר כי היא כן הצליחה לכבוש את ליבו של אור עמרמי שפגשה במהלך החזרות. זאת לא הפעם הראשונה שזוג מתאהב בתכנית דומה. פעם שעברה שזה קרה היה עם שיר ביטון ועמרי רוטברד – זה הגיע עד חתונה וילדים אך הם כבר התגרשו. אגב הם מאד צעירים, ליהי טולדנו  בת 17 היא בתו של אבי טולדנו ואור עמרמי ברוקמן גם בן 17 בלבד.

הם הכירו עוד לפני שהגיעו לתכנית אך לאחר השידורים הראשונים הם הפכו לזוג רשמי, וכיום הם משלבים בהצלחה את החברות שלהם. טולדנו שיתפה תמונה של הזוג והוסיפה לב אדום וקטן. מה היה לה לומר? "אנחנו יחד כבר כמה זמן. מכירים מהצילומים של הכוכב. בגדול זאת התחלה, אין לי רצון לשתף ביותר מדי פרטים. מעדיפה לשמור על הפרטיות כרגע".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן