גילי ארגוב: "הגעתי הבייתה ואשתי נעלמה עם הילדים"

גילי ארגוב: "חוזר לבית ומגלה שאשתך עזבה עם הילדים שלך"

בגיל 46 הזמר גילי ארגוב, בנו של זוהר ארגוב ז"ל, הביא לעולם בת נוספת למשפחה זאת למרות שהוא ואשתו החליטו לפני שנה להתגרש כי ורד עזבה את הבית וחזרה להוריה. כעת פרסם ארגוב פוסט בחשבון הפייסבוק האישי שלו ובו כתב: "יום בהיר אחד אתה חוזר לבית ומגלה שאשתך עזבה עם הילדים שלך". המילים הללו השאירו את החברים שלו בהלם ואת המשפחה הקרובה שלא הבינה מה קרה הפעם. ארגוב עצמו לא רצה להוסיף לפוסט שכתב עוד מילים.

כזכור, בעבר זומנה משטרה לגילי ארגוב ע"י בת זוגו, זאת לאחר שטענה כי הוא מדבר אליה לא יפה. השניים סיפרו כי הם החליטו להתגרש לאור האירועים אך אז הודיעו שהמשבר מאחוריהם. נראה היה שאחרי תקופה עמוסה בדרמות, גילי ארגוב יכל לנשום לרווחה כי מי שהייתה פרודתו, ורד, הביאה לעולם את בנם השני.

אנחנו נזכיר שהבלאגן שלהם החל כאשר גילי הורחק מורד שהייתה בהריון. הוא סיפר בזמנו כי היא הזמינה לו משטרה לאחר שקילל אותה, והסביר כי הדברים נאמרו בשעת כעס ולא במכוון. התפנית כאמור הגיעה עם לידתו של מיכאל, אז פירסם ארגוב תמונות של השניים מחדר הלידה, כשהם מצולמים בפוזיציות משפחתיות למדי. האם הפעם המשבר לא יעבור בשלום? נמשיך לעקוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן