ניר אבישי כהן – דובר "שוברים שתיקה" יכנס הערב לבית "האח הגדול"

דובר שוברים שתיקה יכנס הערב לבית המפורסם במדינה

אחד ממשתתפי העונה החדשה של האח הגדול הוא ניר אבישי כהן, דובר ארגון השמאל שוברים שתיקה. הבחור בן ה-38, נולד במושב החקלאי אלמגור בצפון וכיום הוא סמג"ד במיל' בדרגת רס"ן. ניר סיים שירות של חמש שנים בתפקידי אבטחה ופיקוד שונים בארץ ובחו"ל במסגרת השב"כ. הוא בעל תואר ראשון בהיסטוריה, מדעי המדינה ויחסים בינלאומיים, ותואר שני בחינוך לפעילות גופנית.

במהלך שירות המילואים שלו פיקד אבישי כהן על פלוגת לוחמי חי"ר ועם זאת, היה בעבר יועצו הפוליטי של ח"כ עיסאוי פריג׳. לאחר שבאח הגדול רצו לתת לו קונטרה עם כניסתו של רן כרמי בוזגלו, הבינו שהוא לא בענין ויסתפקו כאמור בפעיל השמאל הקיצוני. מסיום שירותו הצבאי פעל למען זכויות אדם, נגד הכיבוש ובעד דו קיום עם ערביי ישראל ועם שכנינו הפלסטינים.

ניר בעד שלום וכינון מדינה פלסטינית בגבולות 1967 לצד מדינת ישראל, לדעתו זה צעד הכרחי לעתיד שני העמים. "עלינו לפעול לסיום המצור על רצועת עזה ושיפור המצב ההומניטרי של תושביה. המאבק בכיבוש חייב להמשיך ולהיות בראש סדר העדיפויות של מרצ. אפעל להעמיק את תמיכת המפלגה בארגוני השלום השונים ולהיות הקול שלהם בכנסת." אמר המתמודד. מהפקת רשת נמסר: "הדיירים החדשים שייכנסו לבית 'האח הגדול' ייחשפו בפרק השקת העונה החדשה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן