מרגש: איתי לוי עצר הכל וחיבק את אמא

איתי לוי חיבק את אימו באמצע ההופעה שלו בפסטיגל

קשה שלא להתרגש: איתי לוי שמככב בימים אלה בפסטיגל, זיהה את אמא שלו בקהל, לא יכל להתאפק וניגש לחבק ולנשק אותה.  איתי לוי נמצא כנראה בתקופה הכי טובה שלו עד כה – גם מבחינה מקצועית, עם קריירה מוזיקלית משגשגת וכיסא שופט בעונה הבאה של "הכוכב הבא לאירוויזיון" אך אולי לא מבחינה אישית, עם ביטול האירוסים לבת זוגו, הדר חיון. מזל שיש לו את אמא שלו שמלווה אותו ותומכת.

בכל מקרה, לוי יודע כמה הוא חשוב לציבור הישראלי וההפקות בימים האלה ובין כל ההופעות הגדושות בפסטיגל הוא גם היה צרל למצוא זמן להצטלם לכוכב הבא. כדי לאפשר לאיתי לוי לקחת חלק בצילומים של התכנית החליטו בהפקה להעביר את הצילומים לעיר אחרת. כידוע, איתי לוי נמצא בימים על במות הפסטיגל לצד נועה קירל, יהונתן מרגי ועדן בן זקן ולכן הוא נאלץ לוותר על הצילומים בעקבות מופע של הפסטיגל שהתקיים במרכז הקונגרסים בחיפה.

בשלב זה הפסטיגל הגיע לתל אביב ובין כל פרשות הפורצים הקטנים לבמה היה גם רגע מרגש במיוחד כאשר לוי זיהה את אמא שלו בקהל, חיבק אותה ונישק אותה. זה כמובן לא היה חלק מהחזרות למופע הגדול אבל ברגע כה אינטימי לא יכול היה לוי לעצור את עצמו וניגש אל האה החשובה בחייו בימים אלו, בטח זאת שנמצאת שם בשבילו אחרי הפרידה מהדר חיון.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן