שחיתות בהפקת "הכוכב הבא" – האמת על איתי לוי ולואי עלי

איך איתי לוי שפט את לואי עלי שמיוצג בסוכנות זהה?

הרבה צופים נותרו המומים לאחרונה מכך שהפקת התוכנית הכוכב הבא אפשרה לאיתי לוי לשפוט ולעזור ללואי עלי, שחתום אצל אייל גולן, כמו איתי לוי. אחרי שההפקה הביאה זמרים מפורסמים ומנוסים, שלרובם יש קשר עם חלק מהשופטים, האם הגבול עבר בהתרגשות המוגזמת של איתי לוי מלואי עלי? האם הגיוני שמי ששופט אותו עובד איתו באותה חברה? האם מדובר בשחיתות? לוי היה צריך לפחות לפסול את עצמו מלהצביע כבר באודישן הראשון אבל לא עשה את זה גם באודישן השני של עלי.

בפרק האחרון, הכוכב האישי של אייל גולן, לואי עלי, עלה לבמה וביצע את "כאב של לוחמים" של עידן עמדי כשהוא מקדיש אותו לזכר חבריו השוטרים שנהרגו מירי מחבל. עלי הציג ביצוע נאה ומרגש אשר התגבר על הסלסול, המבטא ושגיאות ההגייה. בכל אופן הוא עבר לשלב ההתלבטות עם ארבעה כחולים. בשלב ההתלבטות הוחלט להיפרד מליהי טולדנו, יוסי אשר ושירן אבאיו.

מי שעברו לשלב הבא ונכנסו לנבחרת הם עונג ישראל, לואי עלי ועדן זהר. מאז שהופיע לראשונה על המסכים אפשר לומר שלואי עלי הספיק לא מעט – הוא השיק קריירת סולו תחת המותג של גולן , לקח חלק בטקס הדלקת המשואות, הופיע באירוויזיון, לוהק לתפקיד למחזמר "זה אני" ועבר לנבחרת הסופית של הכוכב הבא לאירוויזיון.

הביצוע והמסר של לואי עלי חדר עמוק ללב

כאב של לוחמים: הביצוע והמסר של לואי עלי חדר עמוק ללב – סגרנו נבחרת! לפרק המלא> bit.ly/36daoLK

Posted by ‎הכוכב הבא‎ on Monday, 30 December 2019

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן