כוכבי ריאליטי תאומים שמו קץ לחייהם ביחד

"הם אמרו שנמצא אותם ביער בו שיחקו כילדים, אחרי זה מצאנו פתק…"

התאומים ביל וג'ו סמית, כוכבי הריאליטי "My Big Fat Gypsy Wedding" אותרו ללא רוח חיים, לאחר שגופותיהם נמצאו תלויות על עץ. התאומים הללו לקחו חלק בסדרה הפופולרית שעקבה אחר זוגות בדרכם לחתונה כאשר העונה הראשונה עלתה לשידור בערוץ ארבע באנגליה לפני תשע שנים. גופותיהם של האחים בני ה-32 נמצאו תלויות באזור מבודד בבריטניה, כשכיוון החקירה המרכזי מצביע על התאבדות כמובן.

אגב, מספר ימים לפני שהתאבדו הם השתתפו בחתונה ותועדו כשהם רוקדים ושרים יחד. קרובי משפחה הביעו בשבועות האחרונים את דאגתם בנוגע למצבם הנפשי, וזאת לאחר שג'ו אובחן עם סרטן. קריסטינה דילייני, בת זוגו של בילי, כתבה פוסט עצוב בפייסבוק: "זה היום הקשה ביותר בחיי. ביל המושלם שלי, אתה היית כל כך טהור ואהוב. הפכת אותי לאדם הכי מאושר. אני אהפוך אותך לגאה בי, מלאך שלי. ג'ו, אמרתי לך הרבה פעמים שאתה חייב להמתין כי רק הזמן יוכל לרפא אותך".

בת הדודה שלהם סיפרה: "הלוואי ויכולתי לעשות יותר עבורם. שניהם נעלמו והטלפון של ג'ואי היה כבוי. אחרי זה מצאנו פתק. הם אמרו שהם רצו בכך, ושנמצא אותם ביער בו הם שיחקו עם המשפחה לפני שנים. ניסיתי לומר לך במהלך שיחות הטלפון שלנו – רק תתן לזמן לרפא אותך. הלוואי והייתי יכולה לעשות יותר עבור שניכם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן