אישום: ניסה לסחוט באיומים מתמודדת לשעבר ב"דה וויס" שתועדה באקט מיני

תושב טייבה איים להפיץ סרטון מיני שלה ברשת

אמנם התוכנית דה וויס לא באוויר כרגע אבל היא עולה לכותרות היום בפן השלילי אחרי שמתמודדת בתכנית לשעבר, אמא לילדים, היתה קורבן סחיטה מצד חשוד שהשיג סרטון מיני שלה מהעבר ואיים שאם לא תעביר לידיו סכומי כסף הסרטון יופץ בפייסבוק. לפי כתב האישום שהוגש ע"י עורכת הדין מורן אדרי טרבלסי מפרקליטות מחוז מרכז נטען כי  א זמרת שהופיעה בעבר בתוכנית הריאליטי "דה וייס".

בכתב האישום נכתב: "בנסיבות שאינן ידועות למאשימה, הגיע לידי הנאשם סרטון שאורכו 1.26 שניות, בו מצולמת המתלוננת מבצעת מין אוראלי בא.ג בן זוגה לשעבר. במהלך התקופה שבין 3.12.19 ועד למעצרו ביום 16.12.19 שלח הנאשם למתלוננת מאות מסרונים לוואטסאפ באמצעות טלפון נייד שהחזיק ברשותו לטלפון הנייד שלה ובהם הזדהה, בכזב, לעיתים כגבר ולעיתים כאישה, ואיים עליה כי אם לא תעביר לידיו סכומי כסף הסרטון המיני יופץ ברשת האינטרנט"

כעבור מספר שבועות אחרי החלפת מסרונים רבים בין המתלוננת לנאשם בנוגע לתנאי הפגישה, קבעו השניים כי הנאשם ישלח את חברו והמתלוננת תשלח את בעלה והשניים יפגשו במושב תנובות שם תושלם דרישת הנאשם וסכום הסחיטה האחרון יועבר לידין בתמורה למחיקת הסרטון המיני. באותו היום נעצר הנאשם על ידי משטרת ישראל. "בכתב האישום נטען כי במעשיו המתוארים לעיל, איים הנאשם על המתלוננת בפגיעה שלא כדין בשמה הטוב ובצנעת הפרט שלה, איים לפרסם דבר הנוגע לה והטיל עליה אימה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן