אסף גורן מדבר על האקסית

זוכה האח הגדול האחרון שסיים את הקשר עם שירן סנדל מדבר

אסף גורן סומן כרווק הגדול של בית האח הגדול ומיד אחר כך החלו שמועות שהוא בו הזוג הטרי של השחקנית שירן סנדל. השניים ניסו להסתיר את הזוגיות ולהשאיר את החיים הפרטיים בבית, אבל אתרי רכילות וצלמים תיעדו את הזוג המאוהב מתחילת הקשר ועד הפרידה: "הכרנו דרך חבר משותף" אמר גורן כאשר נזכר בה.

עוד הוסיף: " אני בן אדם של לאהוב את חברה שלו בבית ולראות איתה סרט. אני לא רוצה שכל העולם יראה אותנו ביחד. אחרי הפרידה העליתי סטורי. העליתי את הסרטון הזה כי לא רציתי שאיזה אתר רכילות ינסה לסלף את מה שיש לי להגיד. אני לא צריך שיתנו לי במה כדי להגיד את מה שאני חושב, ברוך השם יש לי את האינסטגרם ואת התומכים שלי שאני יכול לדבר אליהם ישירות, בדרך שלי".

אחרי שהוא העלה את הסטורי, שירן הגיעה לתכנית הבוקר של ניב רסקין ואמרה שזה לא היה נעים מבחינתה. על כך אמר: "אפילו לא ראיתי את זה. לא הסתכלתי, זה מאחוריי. נתתי לשירן את המילה שלי שאני לא הולך לדבר עליה. אנחנו עוד בקשר, אתמול אפילו ביקשתי ממנה מספר טלפון של מנקה ספות. הספות בבית שלי במצב על הפנים. לא הייתה לי שום כוונה נסתרת, אנחנו חברים טובים והייתי צריך את הטלפון הזה. בגדול הקשר שלנו לא התאים אבל נפרדנו בגלל שלא הצלחתי להיפתח אליה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן