צפו: עדן בן זקן מקבלת אגרוף לפנים

צפו: באמצע ההריון בלב ההופעה שלה ספגה הזמרת אגרוף

מה יהיה עם הפסטיגל בתל אביב? אחרי שילדה בכיתה ו׳ פרצה לבמה של הפסטיגל בחיפה ואחרי שנער נוסף פרץ לבמה לפני מספר ימים, עדן בן זקן קיבלה אגרוף לפנים ממעריצות צעירות שהתנפלו עליה באגרסיביות. מדובר בתקרית חריגה שהתרחשה בפסטיגל, כשהזמרת שעדן בן זקן ירדה מהבמה במהלך אחד השירים.

על פי הצילומים, מעריצות קמו לחבק אותה ובטעות אחת מהן נתנה לה מכה. המקרה התרחש על רקע כל התקריות של הנערים והנערות שהתפרצו לבמת הפסטיבל במסגרת אתגר "טיקטוק". בעקבות המקרים הרבים הפסטיבל הוסיף מאבטחים כדי למנוע את התופעה המסוכנת.

להתפרץ לבמה זה מסוכן בטירוף וגם אסור בהחלט. הזמרת התעלמה מהסיפור, אך כשיצאו התמונות התקבלה התגובה שלה:" אני חשה בטוב, מבקשת מכולם לנהוג בסבלנות". עדן ירדה לחבק את המעריצות וההתלהבות של אחת המעריצות פגעה בה עם אגרוף. פשוט טירוף חסר מעצורים מה שקורה שם בימים האחרונים. כדאי לילדים ולהורים להרגע מהר אחרת זה יגמר בבכי.

View this post on Instagram

מה יהיה עם הפסטיגל בתל אביב❓❓❓😱 אחרי שילדה בכיתה ו׳ פרצה לבמה של הפסטיגל בחיפה ואחרי שנער נוסף פרץ לבמה לפני שלושה ימים – תראו מה קרה ממש הערב (ד׳) במהלך הופעה בתל אביב – עדן בן זקן מקבלת אגרוף לפנים (!) ממעריצות צעירות שהתנפלו עליה באגרסיביות – וגם שוב (!) 2 ילדים מתפרצים לבמה ונתפסים על ידי המאבטחים הרבים במקום ומוצאים מהאולם❗️😳 אז… מה דעתכם❓🤔 דברו אלינו בתגובות כאן למטה❗️👇🏻 #אתם_שולחים_אנחנו_מעלים😍 *כמובן שלהתפרץ לבמה זה מסוכן בטירוף וגם אסור בהחלט 💥

A post shared by ISRAEL BIDUR ישראל בידור (@israel_bidur) on

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן