עדי הימלבלוי מסבירה למה הודחה מקמפיין

עדי הימלבלוי חושפת את הסיבה בגינה החליטה לוותר על קמפיין להלבשה תחתונה

עדי הימלבלוי הייתה אמורה להצטלם לקמפיין הלבשה תחתונה אחרי הלידה של בנה השני, אבל הגוף לא נתן לה. עכשיו היא מספרת לאולפן שישי למה: "בעוד כמה ימים יסתיים עשור ואחד הדברים המשמעותיים שהוא הביא איתו זה השימוש ברשתות החברתיות. אנשים מוכרים יותר או פחות נסחפו אל תוך עולם שבו אנחנו מעלים מדי יום או רגע, תמונות ופוסטים  בפיד החיים של כולנו נראים מושלמים. הכל נראה יפה והגוף תמיד מושלם, גם חודש אחרי הלידה".

השחקנית המשיכה: "אחרי סיבוכים רפואיים בעקבות הלידה לא הצלחתי להתאמן כמו שרציתי, מצאתי את עצמי במרדף אחרי הגוף המושלם, טשטוש הלידה. לאט לאט הבנתי שאני נמצאת בתוך לופ של אחיזה, בתוך גוף מותש. הבנתי גם שאני לא נמצאת לבד במרדף הזה. הנזק האמיתי הוא לא רק הגבול שאנחנו מותחות ומותחות במחשבה שהכל אפשרי, כי ככה ראינו במדיות".

"הנזק הכי גרוע הוא שכבר החברה מצפה שאישה אחרי לידה תחזור לעשות הכל כאילו כלום לא קרה. רף הציפיות הוא לא אנושי .החלטתי לשחרר את האחיזה ברף הציפיות ואת הקולות מסביב ולהחזיר את השליטה על הגוף שלי ולתת לו להחלים כי זה כל מה שיש לי, ובתקווה להרבה מאוד שנים. מהמקום השלם הזה והלא מושלם אני מאחלת לכולם להבין שכל גוף שונה שיש מי שצריכה את הזמן שלה ויש כאלה שיכולות לחזור לעשות הכל אחרי יומיים".

עדי הימלבלוי על הסיבה שהחליטה לוותר על קמפיין להלבשה תחתונה

Posted by Ron Yaron on Friday, 27 December 2019

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן